woensdag 24 oktober 2018

Sketch Challenge

Een tijdje geleden had ik aan de hand van een "Sketch" een kaartje gemaakt en iedereen was zo enthousiast, dat ik jullie ook graag wil uitdagen voor een Sketch Challenge.

Mijn meest favoriete Sketches zijn van Julee Tilman van Mojomonday.blogspot.com en daar heb ik dan ook de sketch van vandaag vandaan.


Als je mee wilt doen met de challenge, dan is bovenstaande Sketch het uitgangspunt van je kaartje. Je mag het helemaal maken zoals je wilt, als het  maar geïnspireerd is door deze Sketch. Dit is mijn versie.

Stampin' Up! Making Christmas Bright

Zoals je kunt zien heb ik dezelfde indeling aangehouden als het voorbeeld, maar heb ik geen sterren gebruikt, maar de geweldige lampjes uit de stempelset Making Christmas Bright. Om je wat op weg te helpen, geef ik je hierbij de maten van de materialen die ik gebruikt heb. Ik heb de maten een beetje gegokt en op het oog bepaald, dus als je een net andere maat wilt aanhouden geen enkel probleem. 

Stampin' Up! Making Christmas Bright

  • Basiskaart: Thick Whisper White, 21 cm bij 14,5 cm, gerild op 10,5 cm
  • Santa's Workshop Specialty Designer Series Paper, 14 cm bij 10 cm
  • Poppy Parade cardstock, 12 cm bij 6 cm
  • Garden Green cardstock, 12 cm bij 2 cm
  • Whisper White cardstock, 8 cm bij ongeveer 6 cm voor de banner
Stampin' Up! Making Christmas Bright

Ik heb voor mijn Sketch uiteraard mijn eigen Stampin' Up! producten gebruikt, maar dit is niet noodzakelijk. Combineren met andere knutselspullen mag zeker, maar ik zou het wel heel leuk vinden als er in ieder geval iets van Stampin' Up! terug te vinden is. Het gaat erom elkaar te inspireren en hoe leuk is het, als wij allemaal hetzelfde uitgangspunt hebben, maar dat de eindresultaten heel anders zullen zijn. 

Als je het leuk vindt, wil ik je graag vragen je foto in het foto album (Sketch Challenge 485) op mijn facebookpagina te plaatsen. Je kunt rechtstreeks naar mijn Facebookpagina gaan door in de rechterbalk op het Facebook logo te klikken. Ken je iemand die ook graag mee zou willen doen? Laat het hem/haar graag weten, want hoe meer zielen hoe meer vreugd...... uhm inspiratie!

Heb je vragen over de producten die ik heb gebruikt? Heb je vragen over de Challenge? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Ik wens je heel veel plezier met de challenge en ik hoop dat je mee zult doen!






Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten