maandag 22 oktober 2018

Stampin' Up! Wij vieren feest met een 24-uurs SALE!



Wij vieren feest, want Stampin' Up!® is jarig en viert haar 30ste verjaardag! Dit willen wij graag samen met jullie vieren en daarom houden wij een 24-uurs actie. Alleen op dinsdag 23 oktober 2018 ontvang je op onderstaande stempelsets een korting van 15%. Is dat niet geweldig?

Dus heb je deze sets nog op je verlanglijstje staan, bestel ze dan nu! Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag!
Wil je liever zelf bestellen? Dat kan uiteraard ook. Klik op de stempelset die jij leuk vindt en je komt automatisch in mijn webshop terecht.

Tip: misschien kun je je wensen ook alvast aan de Sint of Kerstman doorgeven, want ook voor hem regel ik uiteraard graag een bestelling. Mijn verlanglijstje heeft hij al!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten