vrijdag 19 oktober 2018

Stampin' Up! Mini Pizza Box

Vandaag laat ik jullie het laatste project zien wat ik gemaakt heb op de demodag van Hélène den Breejen en Kaylee van Es! Het was een geweldige dag met echt super projecten. Zo ook die van vandaag! Als basis kregen wij een Stampin' Up! Mini Pizza Box en dit hebben wij er van mogen maken.

Stampin' Up! Mini Pizza Box demodag

Dit is de hele set die wij gemaakt hebben. Als basis hebben wij het Brights 6" x 6" Designer Series paper gebruikt in de kleuren Daffodil Delight, Flirty Flamingo, Poppy Parade, Mango Melody en Gorgeous Grape. Het DSP is echt geweldig, kijk maar eens naar de 'flappen' van de enveloppen.

Stampin' Up! Mini Pizza box demodag

Voor in de Mini Pizza Box hebben we vier kaartjes gemaakt van 7,5 cm bij 7,5 cm. Daar bovenop hebben we een mat cardstock geplakt en daarboven een mat DSP in dezelfde kleur. Als laatste hebben we een starburst geponst uit een stuk Vellum met de Starburst Punch. De veertjes en de 'peertjes' hebben we gestempeld met de Making Every Day Bright stempelset en daarna uitgeponst met de bijpassende Christmas Bulb Builder punch. De teksten komen uit de Nederlandse stempelset Van Alles Wat en heb ik uitgeponst met de Classic Label Punch.

Stampin' Up! Mini Pizza Box demodag

En als je alle kaartjes in de Mini Pizza Box doet, dan ziet het er zo uit! Leuk om iemand cadeau te doen bijvoorbeeld. Het is in ieder geval heel leuk om te maken!

Heb je vragen over dit project en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten