donderdag 18 oktober 2018

Kom jij naar mijn allereerste workshopdag op 17 november?

Vandaag is het een bijzondere dag, want Luuk is jarig en hij is 19 jaar geworden. Uiteraard heb ik een kaartje voor hem gemaakt, maar deze heeft hij natuurlijk vandaag pas gekregen. Binnenkort zal ik hem aan jullie laten zien, tenminste..... als hij dat goed vindt.

Op deze bijzondere dag, wil ik nog iets onder de aandacht brengen wat voor mij ook heel bijzonder is. Ik geef al enige tijd workshops in de avond, maar op 17 november a.s. geef ik mijn allereerste workshopdag! Samen een hele dag creatief zijn! Is dat niet geweldig.

Tijdens deze dag gaan wij meerdere kerst projecten maken, maar deze adventsboom zal wel een groter gedeelte van de dag in beslag nemen.

Stampin' Up! Workshopdag/adventsboom

De boom is zeker zo'n 20 centimer hoog, maar helaas is dat niet zo goed te zien op deze foto. Daarom heb ik een filmpje gemaakt waarvan ik hoop dat je beetje een beeld krijgt van hoe groot de boom is. Het filmpje is rechtop opgenomen (in plaats van liggend wat ik normaal gesproken doe), maar anders kreeg ik hem echt niet helemaal in beeld. Dus mijn excuses voor het wat 'vreemde' filmpje, maar ik hoop dat je hierdoor een beetje een goed beeld krijgt.



De workshopdag is op zaterdag 17 november 2018 van 10.30 uur tot ca 16.00 uur en zal gehouden worden in IJsselstein, wijk Zenderpark. De kosten voor deze dag zijn € 29,95 en dit is inclusief een goed gevuld workshoppakket, alle werkbeschrijvingen op papier, een eenvoudige lunch en de hele dag koffie/thee met wat lekkers. Naast de adventsboom gaan we nog meer projecten maken zoals bijvoorbeeld een kaart en geschenkverpakking allemaal in kerstsfeer. Deze materialen zitten uiteraard ook in het workshoppakket.

Deze dag zorg ik voor de benodigde stempelsets, inkt, stansen, ponsen, etc waar je uiteraard gebruik van kunt maken. Heb je zelf een Trimmer (of een ander snij apparaat), dan wil ik je graag vragen deze zelf mee te nemen. Op deze manier hoeven we niet op elkaar te wachten en kun je lekker in je eigen tempo aan het werk. Daarnaast wil ik je ook vragen om een standaard "uitrusting" mee te nemen, zoals een schaartje, lijm, potlood, liniaal, dimensionals of dubbelzijdig foam tape (al dan niet in blokjes), etc.

Heb jij zin om te komen? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com want er zijn nog wat plekjes beschikbaar. Heb je nog vragen? Stuur mij dan ook gerust een mailtje en ik help je graag verder.

In verband met de voorbereidingen en het bestellen van de materialen voor de workshoppakketten, wil ik je graag vragen jezelf uiterlijk 30 oktober a.s. op te geven.

Heel graag tot 17 november! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Graag tot dan!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten