donderdag 25 oktober 2018

Stampin' Up! Vier jij Halloween?

Vieren jullie Halloween? Ik niet echt. Hier in IJsselstein werd er de laatste jaren wel altijd een giga optocht georganiseerd, maar dit jaar moeten wij dit helaas gaan missen ivm te weinig vrijwilligers. Zo zonde voor degene die dat altijd maar voor de kinderen regelen. Sorry, ik begin af te dwalen. Ik vier dus geen Halloween, maar ik heb de Making Everyday Bright stempelset uit de herfst-/wintercatalogus aangeschaft en daar zit gewoon een geweldig lief 'lampje' in met een spinneweb. Ik moest daar gewoon een Halloween kaartje mee maken....... van mijzelf dan.

In dit filmpje leg ik jullie uit hoe ik het kaartje gemaakt heb.


Is het niet een geweldig schattig kaartje? Er is vast wel iemand naar wie ik hem toe kan sturen of aan wie ik een leuke traktatie kan geven met dit lieve kaartje erbij.

Stampin' Up! Making Everyday Bright

Voor dit kaartje heb ik een basiskaartje van Thick Whisper White genomen van 14,8 cm bij 7,4 cm en deze heb ik gerild op 7,4 cm. Hierop heb ik een stukje Gorgeous Grape cardstock geplakt van 7 cm bij 7cm. Als laatste heb ik een stukje Whisper White cardstock genomen van 6,6 cm bij 6,6 cm en deze heb ik bestempeld met het "Halloweenlampje" uit de Making Everyday Bright stempelset. Voor deze kaart heb ik Lemon Lime Twist en Gorgeous Grape inkt gebruikt.

Stampin' Up! Making Everyday Bright

Toen ik mijn filmpje aan het opnemen was, bedacht ik mij dat bij Halloween ook vaak de kleur oranje gebruikt wordt, dus voor dit kaartje heb ik gekozen voor Pumkin Pie inkt naast de Gorgeous Grape inkt. Ik vind ze allebei echt heel leuk geworden.

De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Sentimenten die helaas retired is. Hiervoor in de plaats is de set 'Van Alles Wat' gekomen, maar hier zit helaas niet een stempeltje bij voor Halloween. In deze set zit bijvoorbeeld wel een stempel met 'cadeautje', dus mocht je iemand een cadeautje willen geven met Halloween, dan is deze stempel juist heel goed te gebruiken.

Mocht je Halloween gaan vieren, dan wil ik je graag heel veel plezier wensen! En mocht jij traktaties aan het maken zijn, dan wens ik je heel veel plezier met de voorbereidingen.

Heb je vragen over dit kaartje en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Wil je graag een gratis herfst-/wintercatalogus ontvangen? Stuur mij dan ook even een mailtje. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten.

Alvast een hele fijne Halloween volgende week!





Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00





Geen opmerkingen:

Een reactie posten