maandag 3 september 2018

Stampin' Up! Mijn Sketch!

Onlangs heb ik meegedaan aan een challenge. De challenge was om aan de hand van een Sketch (een vaststaande indeling) mijn eigen kaart te maken. Dit is de Sketch (ontwikkeld door Julee Tilman).


En dit is mijn uitwerking van de Sketch!

Stampin' Up! Garden Impressions DSP

Om de lagen in mijn kaartje aan te brengen heb ik op een basiskaart van Thick Whisper White een mat van Melon Mambo cardstock en een mat van Whisper White cardstock geplakt. Op de Whisper White cardstock heb ik volgens de Sketch een tweetal stroken geplakt uit de Garden Impressions Designer Series Paper pack en een vierkant Soft Seafoam cardstock die ik gestanst heb met de Stitchced Shapes Framelits. Ook heb ik de Whisper White Polka Dots Tulle Ribbon op de kaart geplakt om de gevraagde balk te creëeren.

Stampin' Up! Garden Impressions DSP

De tekst komt uit de Nederlandse stempelset "Feesttaart" en heb ik met de Layering Circle Framelits Dies uitgestanst en met Stampin' dimensionals op de kaart geplakt. Als laatste heb ik met de Nederlandse stempelset "Bloemen zeggen meer" de bloem in Melon Mambo gestempeld en de blaadjes in Soft Seafoam en Shaded Spruce. De bloem is een zogenaamde 3-step stempel, ofwel je heb drie stempels waarmee je de bloem opbouwt en de blaadjes zijn een 2-step stempel. Zowel de bloem als de blaadjes heb ik met de hand uitgeknipt en op de kaart geplakt met dimensionals.

Het was echt heel leuk om deze kaart aan de hand van een Sketch te maken. Meestal verzin ik zelf de indeling van een kaart, maar het is ook best wel eens fijn om eens niet dat denkwerk te hoeven doen, maar je alleen maar bezig te houden met de kleuren en het papier dat je wilt gaam gebruiken. En soms is dat al lastig genoeg. Wil je zelf ook eens een Sketch gebruiken? Zoek dan eens op Pinterest, want hier zijn er honderden te vinden.

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heel veel stempel plezier!



Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten