woensdag 5 september 2018

Stampin' Up! De nieuwe herfst-/wintercatalogus is uit!

Vandaag gaat de nieuwe herfst/wintercatalogus van start! En oh oh oh wat een mooie producten staan er toch weer in! Er staan echt prachtige producten in voor de herfst, winter en kerst, maar ook voor bijvoorbeeld Halloween. Sommige stempelsets, embellishments en Designer Series Paper packs zijn zelfs het hele jaar door te gebruiken. Het is echt prachtig!

Wil je de catalogus digitaal bekijken? Klik dan op onderstaande foto.


Heb je al iets leuks gezien? Dit zijn de nieuwe Nederlandse sets:



 En dit zijn een paar foto's van een paar van mijn favorieten:




En er is nog veel en veel meer! Kun jij niet zo uit de voeten met de digitale versie van de herfst-/ wintercatalogus? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je graag een gratis papieren versie toe! Het enige wat ik vraag is een vergoeding van de verzendkosten! Woon je in de buurt, dan kom ik hem graag afleveren of als je wilt kun je er eentje komen ophalen. 

Heb je misschien al iets leuks gezien? Stuur mij dan ook heel graag een email en ik zorg dat je bestelling thuis bij jou afgeleverd wordt. De verzendkosten zijn € 5,95, maar bij bestellingen boven de € 50,= neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. 

Heel veel plezier met het 'doorbladeren' van de catalogus!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten