donderdag 6 september 2018

Stampin' Up! Tutorial cadeaudoosje met de Garden Impressions DSP

Het is weer donderdag, dus tijd voor een filmpje! Vandaag maak ik samen met jullie een cadeaudoosje van een stuk Garden Impressions Designer Series Paper van 6" bij 6".


Voor dit doosje heb je een stuk Designer Series Paper nodig van 6" bij 6". Leg je papier op de Envelope Punch Board op 2" en pons en ril. Schuif daarna het velletje door naar 4" en pons en ril. Dit herhaal je aan alle 4 de kanten. Vergeet niet de punten af te ronden.

Stampin' Up! Cadeaudoosje met de Garden Impressions DSP

Knip de vierkanten in en plak het doosje in elkaar! Als laatste pons je gaatjes in de 'klepjes' met de 1/8" Circle Handheld Punch. Nu kun je het doosje vullen met grote theelichten, snoepjes, geld, een kleinigheidje of wat dan ook. Ik heb er een Nivea Lip Butter in gestopt.

Stampin' Up! Cadeaudoosje met de Garden Impressions DSP

Ik heb ik het doosje dichtgestrikt met een stukje Grosgrain Ribbon. Als laatste heb ik het doosje versierd met een uitgestanst bloemetje gemaakt met de Springtime impressions Thinlits Dies en een tekst uit de Nederlandse stempelset 'Van alles wat'. Deze heb ik uitgeponst met de Classic Label Punch.

Heb je vragen over dit project en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten: 

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten