vrijdag 7 september 2018

Stampin' Up! Veel fleurige groetjes

Vorige week woensdag stond er een bericht op mijn blog waarbij ik een nieuwe techniek had uitgeprobeerd. Bij deze techniek maakte ik gebruik van het gedeeltelijk stansen van een Thinlit. Vandaag heb ik dat weer gedaan, maar dan met de grote stans uit de Springtime Impressions Thinlits dies. En dit is het resultaat!

Stampin' Up! Bloemen zeggen meer bundle

En die rand met uitgestanste bloemen is echt prachtig geworden. Ik heb dit voor elkaar gekregen door de acryl platen van de Bigshot niet over de hele stans te plaatsen, maar alleen maar op dat gedeelte dat ik wilde gebruiken. Omdat de stans nogal bewerkelijk is, kreeg ik de 'rand' aan de rechterkant niet helemaal netjes. Dit heb ik opgelost door er met een strip Tear & Tape adhesive twee stukjes Blueberry Bushel Grograin Ribbon op te plakken. Ik zeg opgelost! Toch?

Stampin' Up! Bloemen zeggen meer bundle

De tekst 'veel fleurige groetjes' komt uit de Nederlandse stempelset 'Bloemen zeggen meer'. Deze set is apart verkrijgbaar, maar bestel je deze samen met de Springtime Impressions Thinlits Dies, dan ontvang je een bundelkorting van 10%. Ondere de gestanste bloemen heb ik een strook DSP uit de Garden Impressions Designer Series Paper pack geplakt. Als laatste heb ik wat spetters op de kaart gemaakt om de spierwitte achtergrond wat te doorbreken.

Ik vind deze techniek echt geweldig en ik denk dat ik dit nog veel vaker zal gaan maken. Eerst maar eens uitbroeden welke stans ik nu eens zal gaan gebruiken!

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Of wil je misshien de nieuwe herfst-/wintercatalogus aanvragen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten