zaterdag 8 september 2018

Stampin' Up! Facebook Hop Lovely Stampers


De zomervakantie is voorbij dus is het weer tijd voor de maandelijkse Facebook hop van de Lovely Stampers. Het thema van deze maand is de nieuwe herfst-Wintercatalogus. En het is echt een geweldige catalogus.

Toen ik de catalogus doorbladerde, viel mijn oog gelijk op de Santa's Workshop Suite. Een stempelset, Designer Series Paper en een Memories & More Card pack met een super grappige kerstman, elfjes en een super lieve Mrs Claus. Voor het kaartje van vandaag heb ik de Santa's Workshop Memories & More Card Pack gebruikt. En ik bedenk mij nu, dat het mijn eerste kerstkaartje van het jaar is!

Uit de card pack heb ik een tweetal kaartjes gekozen en deze kaart heb ik daarmee gemaakt!

Stampin' Up! Santa's Workshop Memories & More Card Pack

Op een basiskaart van Thick Whisper White heb ik een mat van Poppy Parade cardstock geplakt. Daar bovenop heb ik een kaart uit de card pack geplakt. It's an Elf Thing is een klein kaartje en deze heb ik een beetje op maat gesneden. Hieronder heb ik ook een mat van Poppy Parade cardstock geplakt. Als laatste heb ik een stukje Poppy Parade 1/2" Textured Weave Ribbon op de achtergrond geplakt.

Stampin' Up! Santa's Workshop Memories & More card pack

Ik ben zo trots op dit kaartje en hij was zo ongelofelijk makkelijk om te maken! Met deze card pack gaan nog heel veel kaartjes volgen denk ik! Nou.... eigenlijk weet ik dat wel zeker!

Wil je dit soort kaartjes nu ook maken? Of heb je nog vragen over hoe ik dit gemaakt heb of over de producten die ik gebruikt heb? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heb je de nieuwe catalogus nog niet gezien? Klik dan hier! Wil je toch liever een papieren versie ontvangen? Stuur mij dan een mail en dan stuur ik er zo snel mogelijk eentje naar je toe. Het enige wat ik daarvoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten.

Ik hoop dat onze hop je inspiratie heeft gegeven. Voor nu wens ik je heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten