maandag 10 september 2018

De Efteling

Ik wilde vandaag heel graag een blog voor jullie schrijven, maar ik ben nog heerlijk aan het bijkomen van een weekendje Efteling.

Afgelopen zomer waren mijn ouders 50 jaar getrouwd en ter ere hiervan hebben (o)pa en (o)ma ons twee dagen meegenomen naar de Efteling. Het was echt geweldig en we hadden prachtig weer. Vandaag dus een paar foto's op mijn blog om jullie een impressie te geven van dit geweldige weekend!











Oké, Oké, dan toch nog maar een klein beetje Stampin' Up! Ik heb de Large Letters Framelits dies gebruikt om de letters op het shirt te tekenen. Alle 4 de kleinkinderen hebben hier het hele weekend mee rond gelopen. En weet je wat? Er waren toch nog best een aantal onbekende mensen die mijn ouders gefeliciteerd hebben! Ik hou er van!!! Echt geweldig!

Het was echt een topweekend! Dank jullie wel (o)pa en (o)ma! Namens ons allemaal! (ps: ik weet dat mijn ouders ook mijn blog lezen hihihi.....)

Graag tot de volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten