woensdag 30 januari 2019

Stampin' Up! celebrate Bloom by Bloom

Heb jij de geweldige Bloom by Bloom stempelset uit de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus al gezien? Prachtige bloemen die geweldig te stempelen zijn in echt allerlei kleuren. Deze week ben ik heerlijk met deze set aan het spelen en met sneeuw in aankomst, dacht ik een maar iets vrolijker en fleuriger kaartje te maken.

Dit is het kaartje geworden:


Voor dit kaartje heb ik een basiskaart van 29 cm bij 10,5 cm gebruikt en deze heb ik gerild op 14,5 cm en dubbel gevouwen. Hierop heb ik Pineapple Punch cardstock gebruikt, een prachtige felle gele kleur. De onderste mat is 10 cm bij 14 cm en de andere gele mat is 6,5 cm bij 10,5 cm. Als laatste heb ik nog twee matten Whisper White cardstock gebruikt en deze hebben de maten 9,5 cm bij 13,5 cm en 6 cm bij 10 cm. Deze 'matten' cardstock heb ik bestempeld met de verschillende bloemen uit de Bloom by Bloom stempelset en hiervoor heb ik de In-Colors van 2018-2020 gebruikt: Call me Clover, Pineapple Punch, Lovely Lipstick, Grapefruit Grove en Bleuberry Bushel. Dit is toch echt een vrolijke combinatie of niet?

Stampin' Up! Bloom by Bloom

De Celebrate heb ik 3x gestanst met de Celebrate You Thinlits Dies. Twee keer uit Whisper White cardstock en één keer uit Basic Black cardstock. Voordat ik de Celebrates uit ging stansen heb ik het cardstock eerst op een stuk Multi-Purpose Adhesive Sheet geplakt. Op deze manier wordt het net een sticker waardoor ik ze heel makkelijk op elkaar kon plakken. Als laatste heb ik met de Fine-Tip Glue pen het woord Celebrate ingevuld. Zie je de geweldige glans?

Voor de achtergrond heb ik mijn eigen Designer Series Paper gemaakt! Wil je weten hoe ik dit gedaan heb? Kijk dan morgen naar mijn filmpje op mijn YouTube kanaal.

Heb jij nog geen voorjaars-/zomercatalogus? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je er heel graag één toe. Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan ook een mail en ik verzorg je bestelling graag!

Heel veel stempelplezier!







Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten