donderdag 31 januari 2019

Stampin' Up! Maak je eigen Designer Series Paper

Stom, stom, stom! Heb ik de prachtige Bloom by Bloom bundle besteld (de Bloom by Bloom stempelset en de Bitty Blooms Punch pack) en nu ben ik vergeten het prachtige Hapiness Blooms Designer Series Paper erbij te bestellen! Heb jij dat ook wel eens, dat je iets graag wilt, maar dat je het helemaal vergeet erbij te bestellen?

Het komt allemaal wel goed, maar ik zal toch nog een beetje geduld moeten hebben tot mijn volgende bestelling. Zo lang deze bestelling nog niet binnen is, maak ik gewoon mijn eigen Designer Series Paper. Wil je weten hoe? Bekijk dan dit YouTube filmpje.


Met dit zelf bestempelde A4'tje kun je natuurlijk een heleboel kaartjes maken. De tip die ik je graag wil geven is, zoek op Pinterest eens op A4 One Sheet Wonder. Dan krijg je een legio aan voorbeelden te zien van hoe je je eigen Designer Series Paper kunt snijden om zoveel mogelijk kaartjes te kunnen maken.

Ik heb vandaag dit kaartje gemaakt, maar op de blog van gisteren had ik stiekem ook al een stukje van mijn zelfgemaakte DSP gebruikt.

Stampin' Up! Bloom by bloom

Voor dit kaartje heb ik alle kleuren van de InColors 2018-2020 gebruikt: Lovely Lipstick, Blueberry Bushel, Call me Clover, Grapefruit Grove en Pineapple Punch. De hoofdkleur van deze kaart is Blueberry Bushel (cardstock en grosgrain ribbon). Ik heb ook een variatie in Call me Clover gemaakt.

Stampin' Up! Bloom by Bloom

Het is precies hetzelfde kaartje, maar toch is hij ook weer anders. Dit vind ik zo geweldig om te zien. Op deze manier kun je een heel stel kaartjes maken, zonder dat je elke keer uit hoeft te denken hoe je je kaartje gaat maken. En binnen no-time heb je een hele stapel kaartjes af.

De tekst komt uit de gratis Sale-A-Bration stempelset Door Dik en Dun en deze kun je gratis meebestellen bij een bestelling van € 60,=. Wil je hier meer over weten? Klik dan hier.

Graag wil ik je nog even de maten van het carstock doorgeven:

  • Thick Whisper White: 29 cm bij 10,5 cm gerild op 14,5 cm en dubbel gevouwen
  • Blueberry Bushel/Call me Clover cardstock: 10 cm bij 14 cm
  • Zelfgemaakte DSP: 9,5 cm bij 13,5 cm. 

Heb je nog vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten