vrijdag 1 februari 2019

Stampin' Up! Een kadootje

Gisteravond was het weer super gezellig met de dames die op mijn workshop waren. We hebben drie kaarten gemaakt en een bijbehorend giftbox. De dames hebben echt geweldig hun best gedaan en mooie projecten gemaakt.

Voor elke workshop maak ik altijd een kleinigheidje voor degenen die aanwezig zijn. Dit kan bijvoorbeeld een kaartje, een tag, een doosje, etc zijn. Dit was het kleinigheidje van gisteravond.

Stampin' Up! Bloom by Bloom

Voor dit kleinigheidje heb ik de Bloom by Bloom stempelset gebruikt en op een stukje Whisper White cardstock van 5,5 cm bij 11 cm heb ik de bloem gestempeld in Shaded Spruce en Mint Macaron. Het stukje Whisper White heb ik geplakt op een stuk Shaded Spruce cardstock van 11,5 cm bij 6 cm. Heb jij al gezien wat dit is? Het lijkt een kaartje, maar dat is het zeker weten niet!

Stampin' Up! Bloom by Bloom

Precies, het is een notitieblokje! Lekker handig voor kleine notities, boodschappenlijstjes of misschien wel een wensenlijstje voor Stampin' Up! producten. De kaft van het originele blokje heb ik vervangen door een stuk Share What You Love Specialty Designer Series Paper! En de tekst zomaar..... komt uit de Nederlandse stempelset Van Alles Wat! De dames waren echt super blij met dit kleinigheidje en ik vond het super leuk om te maken! Ik zeg win-win.

Stampin' Up! Bloom by Bloom

Ik had twee variaties gestempeld. Welke vind jij het leukst? Ik denk dat ik zelf voor de rechter variatie ga.

Heb jij vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier en alvast een heel fijn weekend!




Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten