donderdag 3 januari 2019

Stampin' Up! De nieuwe voorjaars-/zomercatalogus en Sale-A-Bration

Het is 3 januari en vandaag gaat de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus in! En wat een geweldige catalogus is het! Zoveel nieuwe, mooie producten! In december hadden wij als Stampin' Up! demonstratrices het voorrecht om te pre-orderen uit de nieuwe catalogus, dus ik heb al een paar nieuwe producten in huis. Maar er staat nog wel het één en ander op mijn verlanglijstje hoor!



Klik op onderstaande afbeelding om een digitale versie van de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus te bekijken.


Van 3 januari t/m 31 maart a.s. vieren wij ook Sale-A-Bration! Tijdens deze periode mag je voor elke € 60,= aan bestellingen een gratis product uit onderstaande brochure uitzoeken. Naast deze producten zijn er ook nog een aantal grotere sets verkrijgbaar, maar deze ontvang je bij een bestelling van € 120,=. Dus stel je hebt een bestelling van € 120,= dan kun je of 2 sets met het labeltje van € 60,= uitkiezen of één set met het label € 120,=. Wil je zien welke Stampin' Up! producten je gratis kunt ontvangen? Klik dan op onderstaande afbeelding


Tijdens de Sale-A-Bration hebben we nog een geweldig aanbieding. Bestel nu je starterpakket voor €129,= en stel zelf je eigen productpakket samen met een waarde van € 230,=! Je kunt uit alle producten kiezen, dus zowel uit de jaarcatalogus als uit de nieuwe voorjaar-/zomercatalogus en zelfs van de Clearance Rack als je dat wilt. Je kunt ook een starterpakket aanschaffen voor € 160,= en dan mag je zelf voor € 230,= aan producten uitzoeken en daarbij ontvang je dan ook nog eens de Stampin' Up! Tote Bag t.w.v. € 61,=. Deze Tote Bag is alleen verkrijgbaar voor de demonstratrices die tijdens de Sale-A-Bration instappen. In mijn filmpje kun je zien hoe mooi en groot deze Tote Bag is. Er past moeiteloos een Stampin' Trimmer in!
Je ontvangt tevens ook nog het zogenaamde 'business' pakket. Hierin zit o.a. een pakket met de lopende catalogi, bestelformulieren en uitnodigingen. Naast dit het voordeel van het starterpakket, ontvang je als Stampin' Up! demonstratrice ook minstens 20% korting op je volgende bestellingen. Daarnaast mag je ook altijd een maand eerder uit de nieuwe catalogus bestellen en kun je ook allerlei Stampin' Up! evenementen bezoeken. Ook ontvang je 1x per kwartaal het blad Stampin' Success boordevol inspiratie. Word jij lid van mijn team, dan krijg je ook de mogelijkheid om aan teamavonden/dagen deel te nemen en aan allerlei andere activiteiten zoals een SOL.

3 jaar geleden ben ik zelf ook tijdens Sale-A-Bration ingestapt puur voor de korting. Ten eerste mocht ik een prachtig starterpakket samenstellen en daarna kreeg ik gewoon 20% korting op de producten die ik graag aan wilde schaffen. Stampin' Up! is voor mij iets meer geworden dan alleen maar hobby, maar dat hoeft niet. Jij bepaalt zelf wat jij wilt Als jij alleen maar wilt instappen voor de korting, dan is dat prima. Wil je geen workshops geven of een blog bijhouden? Dan hoeft dat niet, maar het mag natuurlijk wel. Als onafhankelijke Stampin' Up! demonstratrice kun jij doen wat jij wilt. En lukt het je niet om je kwartaalomzet te halen? Geen enkel probleem. Je wordt automatisch uitgeschreven als Stampin' Up! demonstratrice. Geen boetes, geen addertjes onder het gras!

Heb je vragen over de nieuwe catalogus, de Sale-A-Bration of het bestellen van het starterpakket? Stuur mij dan nu een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Ik besef, dat dit heel veel informatie is, maar neem gerust contact met mij op!

Heb jij nog geen catalogus, maar wil je deze wel graag ontvangen? Stuur mij dan ook even een mail en dan stuur ik je er graag eentje toe. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten. Deze kosten zal ik in mindering brengen als je bij mij een bestelling plaatst.

Heel graag tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten