vrijdag 4 januari 2019

Stampin' Up! De nieuwe cling stempels.

 

Samen met de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus introduceren wij ook een nieuwe stempel. De Cling stempel. De Cling stempel is een stempel gemaakt van rood rubber met daarop een laagje foam zoals je van ons gewend bent met de Clear stempels, maar Stampin' Up! heeft een manier ontwikkeld waardoor de Cling stempels super goed op je clear blocks vast blijven zitten. Dit was soms wel eens een probleem bij de Clear stempels als je daar de stickers op de achterkant van de stempel gebruikte.

De Clear stempels zullen er helemaal uit gaan met ingang van de nieuwe jaarcatalogus heb ik begrepen en de Wood stempels ook. Deze laatste stempels zitten op een houten blok. Er zullen een paar uitzonderingen zijn, die nog op Wood verkrijgbaar zullen blijven in de nieuwe jaarcatalogus. Uiteraard blijven de Photopolymer stempels ook nog gewoon verkrijgbaar.

In mijn filmpje laat ik je zien hoe de Cling stempels werken en hoe je de Cling sticker het beste kunt aanbrengen. Daarnaast heb ik nog een klein trucje voor je waardoor je de Clear stempels die je zelf hebt ook Cling kunt maken.


Is het niet geweldig? Ik wil nog wel iets onder de aandacht brengen. De Cling stempels plakken zo goed op je clear block, dat je ze er niet zomaar roekeloos af kunt trekken, want dan bestaat er een kans dat je het foam kapot trekt. Zoals ik in het filmpje laat zien, pak de stempel bij een hoekje en trek deze rustig los.

Hieronder plaats ik een plaatje van hoe je de sticker achterop de Cling stempels plakt. Ik hoop dat ook dit je zal helpen bij het gereed maken van de stempels.
  • Neem het velletje met de Cling stickers en trek van één afbeelding/tekst het papiertje van het vel 
  • Pak nu de bijpassende stempel erbij.
  • Haal het papier van de achterkant van de stempel af
  • Plaats de foam kant precies op de goede manier op de sticker. Kijk goed wat je doet, want als de sticker vastzit, dan zit de sticker ook echt vast. Je hebt hier dus echt even wat concentratie en geduld voor nodig. 
  • Haal het geheel van het stickervel en je Cling stempel is klaar. 
  • Je kunt hem nu op een clear block plakken. Let er wel op, dat je de stempel voorzichtig en rustig van het clear block afhaalt door vanuit een hoekje te trekken. Als je te hard trekt, dan ontstaat er een kans dat je het foam kapot trekt. 
Wij zijn echt super blij dat Stampin' Up! deze stempels ontwikkeld heeft en dat wij ze nu ook mogen en kunnen gebruiken. Heb jij vragen over deze stempels en/of andere producten van Stampin' Up!? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Vraag het gerust als je iets wilt weten.

Heel veel stempelplezier!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten