maandag 28 januari 2019

Stampin' Up! Dank je wel

Als je bij mij een bestelling plaatst, maak ik altijd heel graag een kaartje om je te bedanken! Voor een aantal bestellingen begin deze maand had ik deze kaartjes gemaakt met de Bloom by Bloom stempelset.

Stampin' Up! Bloom by bloom

Als basis heb ik voor deze kaartjes de Stampin' Up! Note Cards genomen. Ik heb twee dezelfde kaartjes gemaakt met de Bloom by Bloom stempelset en ook met dezelfde kleuren inkt. Door ze op beide kaartjes verschillend te gebruiken, ontstaan er twee dezelfde kaartjes, maar toch zijn ze ook weer anders. Zo super leuk om te kunnen variƫren (lees spelen) met kleuren.

Stampin' Up! Bloom by bloom

Als mat voor deze kaart heb ik Pacific Point cardstock gebruikt. De grote bloemen zijn gestempeld met Balmy Blue inkt. de stelen met Soft Sea Foam inkt en de kleine bloemetjes heb ik gestempeld in Pacific Point. De stippen boven de grote bloem zijn gestempeld met Night of Navy! De envelop heb ik ook bestempeld en in dit geval met Soft Sea Foam inkt.

Stampin' Up! Bloom by Bloom

Voor deze kaart heb ik een mat van Balmy Blue cardstock genomen. Nu zijn de grote bloemen gestempeld in Pacific Point, voor de stelen heb ik weer Soft Sea Foam gebruikt en de kleine bloemetjes zijn gestempeld in Balmy Blue. Ook nu hebben de stippen boven de grote bloem de kleur Night of Navy. De tekst van de kaartjes komt uit de Nederlandse stempelset 'Van Alles Wat' en op de envelop heb ik deze keer Pacific Point gebruikt.

Stampin' Up! Bloom by bloom

Om het kaartje toch nog een glimmertje mee te geven, heb ik op de kleine bloemetjes een Basic Rhinestone geplakt!

Wil jij nu ook zo'n kaartje ontvangen? Plaats een bestelling en als dank stuur ik je er heel graag eentje toe! Bestel je meer dan € 60,=, dan kun je op dit moment nog steeds een gratis product uitzoeken uit de Sale-A-Bration brochure. Doordat het Organdy Ribbon super enthousiast door iedereen is ontvangen, is dit Ribbon helaas niet meer verkrijgbaar, maar gelukkig zijn er nog genoeg andere prachtige producten waaruit je kunt kiezen. Heb je hierover vragen en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heb jij een vraag? Stuur mij dan gerust een mail en dan probeer ik je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten