vrijdag 25 januari 2019

Stampin' Up! Gefeliciteerd!

De Forever Lovely stempelset ligt deze week op mijn bureau en vandaag heb ik een verjaardagskaartje gemaakt! Verjaardagskaarten heb je nooit genoeg toch?

Stampin' Up! Forever Lovely

Voor deze kaart heb ik eigenlijk maar twee stempels gebruikt en uiteraard een tekst. Meer niet! Om deze kaart te maken heb ik wel de Stamparatus erbij gepakt om de blaadjes precies op de goede plek neer te kunnen leggen. Uiteraard kan dit ook gewoon met een Clear Block, maar de Stamparatus maakt het wel een stuk makkelijker! De kleuren die ik gebruikt heb voor deze kaart is Lovely Lipstick en Soft Sea Foam. Een geweldige kleuren combinatie! Om het kaartje net even wat extra's te geven, heb ik een stukje lint gebruikt uit de All my love ribbon combo pack. En alles past zo mooi bij elkaar. Dat is zo geweldig bij Stampin' Up! Alle producten zijn precies op elkaar afgestemd!

Stampin' Up! Forever Lovely

De Forever Lovely stempelset is een set met Distinctive stempels. Deze stempels zijn zodanig geproduceerd dat als je ermee stempelt de afdruk verschillende kleurscharkeringen heeft. Het lijkt net alsof je met meerdere kleuren gestempeld hebt of bijvoorbeeld in meerdere fases waarbij je de stempels eerst ook nog een keer afgestempeld hebt. Maar dit is niet het geval, want je hoeft maar één keer te beinkten en de stempel doet de rest van het werk. Op bovenstaande foto kun je heel goed zien dat de afdruk meerdere "kleuren" heeft.

Het is echt een geweldige set om mee te mogen "spelen". En ik ben daar nog lang niet klaar mee, want er zijn ook prachtige bijpassende stansen verkrijgbaar en daar heb ik tot nu toe nog niet aan toegekomen. Dus dat wordt zeker vervolgd!!!!

Heb je vragen over de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:





Product List
Stamparatus
[148187]
€ 59,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten