donderdag 24 januari 2019

Stampin' Up! Forever Lovely Valentijnskaart

Op het moment dat ik deze blog schrijf, ben ik net terug van de tandarts en heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad. De verdoving is nog niet uitgewerkt, dus eerst maar even mijn blog schrijven voordat het straks tegen gaat vallen. En ik heb een heel leuk filmpje voor jullie klaar staan die ik jullie niet wil onthouden!


Op de website stampinup.com kun je heel veel inspiratie vinden en zo ook dit kaartje! Toen ik het kaartje voor het eerst zag, wilde ik hem gelijk gaan namaken, dus heb ik hem van Stampin' Up! geCASEd (casen betekent dat je een kaartje van iemand namaakt en dat je benoemt waar je je kaartje vandaan hebt. Ere wie ere toebehoort). Dit kaartje is gemaakt met de geweldige stempelset Forever Lovely!

Stampin' Up! Forever Lovely

Als basis voor dit kaartje heb ik Whisper White cardstock genomen (29 cm bij 10,5 cm, gerild op 14,5 cm en dubbel gevouwen) en hierop heb ik een mat geplakt van Flirty Flamingo cardstock (14 cm bij 10 cm. In mijn filmpje maak ik de kaart met een mat van Lovely Lipstick cardstock). Om te stempelen heb ik een mat Whisper White genomen (13,5 cm bij 9,5 cm) en met de kleuren Lovely Lipstick en Flirty Flamingo heb ik de hartjes uit de Forever Lovely stempelset op volle sterkte gestempeld en daarna nog 2x afgestempeld. Als laatste heb ik met de kleine hartjes nog een paar keer gestempeld, maar voordat ik op het cardstock stempelde heb ik eerst twee keer op een papiertje afgestempeld. 

Hier omheen heb ik een strikje gemaakt met de Lovely Lipstick Grosgrain Ribbon en daarna heb ik de mat op de kaart geplakt. Als laatste heb ik een cirkel uitgeponst met de 2"circle punch en hierop heb ik de tekst gestempeld en nog een paar hartjes. Dit heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt.

Het was echt super eenvoudig om dit kaartje na te maken. Bezoek ook eens de website van Stampin' Up! om inspiratie op te doen. Er staan echt een heleboel foto's op. Daarnaast kun je natuurlijk ook heel goed terecht op Google Images, Instagram, Pinterest en natuurlijk YouTube (en dan uiteraard bij mijn filmpjes. Sorry geintje, ik kon het niet laten hihihi).

Vind jij het leuk om mijn filmpjes te bekijken? Dan zou ik het leuk vinden als je je abonneert op mijn kanaal. Je hoeft dan geen één fimpje meer te missen. 

Heb je vragen? Stel ze gerust op danielle.kasing@gmail.com en ik stuur je snel een antwoord.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten