woensdag 23 januari 2019

Stampin' Up! Forever Lovely - NL

Deze week heb ik mij gestort op een nieuwe stempelset en wel de Forever Lovely stempelset! Wat een prachtige set is dit zeg. Graag wil ik je iets meer vertellen over de stempels die erin zitten. Een aantal stempels zijn Distinctive, zoals wij dat noemen. Dit betekent dat als je stempelt dat er in de afdruk meerdere scharkeringen zitten van de kleur die je gebruikt! Normaal krijg je dit pas voor elkaar als je afstempeld en/of een two-step stempel gebruikt (een afdruk die je maakt door twee of meer stempels met elkaar te combineren). Met deze distinctive stempels gaat dit in één keer!

Wil je zien hoe dit eruit ziet? Dit is mijn kaartje.

Stampin' Up! Forever Lovely valentijns kaart

Zie je de stempel afdrukken? Ik heb de bloem één keer beinkt met Lovely Lipstick en toen heb ik eerst de middelste gestempeld, daarna de rechter (zonder opnieuw te beinkten) en als laatste de linker. Doordat het een distinctive stempel is zie je echt de diepte in de bloem. Wat vind jij ervan? Ik vind ze echt geweldig.

Voor deze kaart heb ik Whisper White en Lovely Lipstick cardstock gebruikt en een strookje Designer Series Paper uit de All My Love Designer Series Paper pack. De combinatie is echt geweldig! Het randje aan de linkerkant komt uit de Delightfully Detailed Laser-Cut DSP. Dit strookje heeft aan de ene kant een Very Vanilla kleur en aan de andere kant Whisper White. Deze laatste kant heb ik gesponst met Lovely Lipstick inkt, zodat het randje perfect bij de kaart past.

Stampin' Up! Forever Lovely valentijns kaart

Ik wilde je nog één keertje de stempelafdruk van dichtbij laten zien. Is het niet prachtig? En dan de combinatie van de Forever Lovely Stempelset met de All My Love Designer Series Paper. Gewoon geweldig!

Heb jij vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com.

Ben jij ook helemaal weg van deze geweldige stempelset? En zou jij graag een keer willen knutselen met deze prachtige producten? Kom dan nu naar mijn workshop op donderdag 31 januari om 19.30 uur. Ik heb nog een plekje vrij! Je bent van harte welkom, maar wil je svp wel laten weten of je komt? Dat kan door een mail te sturen naar danielle.kassing@gmail.com. Heb je vragen over de workshop en/of over andere dingen? Stuur mij gerust een mailtje, ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten