maandag 21 januari 2019

Stampin' Up! Clean and simple kaartje met de All my Love DSP

Heb jij ook wel eens snel een kaartje nodig? En zou je deze dan het liefst ook zelf willen maken, maar je hebt niet al teveel tijd? Ja ja, dat overkomt mij ook wel eens! Ondanks dat ik genoeg gemaakte kaartjes heb liggen, wil ik altijd net een kaartje met een andere tekst of in een andere kleur of...... ga zo maar door. Ik heb de allerbeste tip voor je! Gebruik Designer Series Paper!

Dit is mijn snelle kaartje van vandaag! Als je al je papier bij elkaar gezocht hebt, dan kan hij in nog geen 10 minuten af zijn.

Stampin' Up! All my love DSP

Voor deze kaart heb ik een basiskaart in de kleur Soft Sea Foam genomen en hierop heb ik een mat Whisper White geplakt. Hierop heb ik weer een mat van de All my Love Designer Series Paper geplakt. Dit Designer Series Paper is echt prachtig! Prachtige bloemen, leuke motieven en dit allemaal in allemaal prachtige kleuren.

Stampin' Up! All my love DSP

De tekst "you are loved" komt uit de Forever Lovely stempelset en deze heb ik gestempeld met Flirty Flamingo inkt. Dit is dan ook een kleur die veelvuldig in dit DSP voorkomt. Heb jij wel eens moeite om de goede kleur bij een stukje Designer Series Paper te zoeken? Bij Stampin' Up! hoef je niet lang te zoeken, want achterop elk pak Designer Series Paper staat aangegeven welke kleuren er gebruikt zijn. Zo grijp je eigenlijk nooit mis. Is dat niet geweldig?

De tekst heb ik uitgestanst met de Rectangle Stitched Framelits Dies. Om net een extra laagje aan te brengen heb ik een restant stukje Soft Sea Foam cardstock genomen en daaruit heb ik een rechthoek gestanst die net een maatje groter is. Dit alles heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt.

Zo, ik ga snel verder 'spelen' met dit prachtige papier. Heb jij vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en gebruik maken van de Sale-A-Bration? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten