maandag 7 januari 2019

Stampin' Up! Het gratis Butterfly Botanical DSP

Het kan je haast niet ontgaan zijn, maar het is Sale-A-Bration! Tijdens de Sale-A-Bration (t/m 31 maart 2019) mag je voor elke € 60,= aan bestellingen een gratis product uit de Sale-A-Bration brochure kiezen. Is dat niet geweldig!

Het kaartje van vandaag heb ik gemaakt met de gratis Butterfly Botanical Designer Series Paper!

Stampin'Up! Botanical Butterfly dsp SAB

Als basis heb ik een kaart genomen van Thick Whisper White van 29 cm bij 10,5 cm gerild op 14,5 cm. Hier bovenop heb ik een stuk Botanical Butterfly DSP geplakt van 10 cm bij 14 cm. Als laatste heb ik de tekst 'Gefeliciteerd' uit de nederlandse stempelset "Recht uit het hart" met witte embossingpoeder heat embost op een strookje Basic Black cardstock van ongeveer 1,5 cm bij 10 cm. Om wat extra aandacht op de prachtige vlinders te vestigen, heb ik een vlinder uit een restant stukje DSP geknipt en op de cardstock geplakt.

Stampin' Up! Botanical Butterfly dsp SAB

Om het kaartje wat extra's te geven, heb ik de vlinders ingekleurd met de Clear Wink of Stella Glitter Brush. Zie je ze glitteren? Geweldig he!

Er staan echt een heleboel geweldige gratis producten in de Sale-A-Bration brochure, maar ik denk dat dit DSP wel één van mijn favorieten is. Kijk zelf maar! De ene zijde van het DSP is mooi gekleurd met vooral veel vlinders en de andere zijde is prachtig zwart/wit. En het leuke van dit DSP is ook, dat de middelgrote en de kleine vlinders eenvoudig uit te ponsen zijn met de Butterfly Duet Punch.


Vind jij dit DSP net zo geweldig als ik en zou jij dit ook gratis willen ontvangen? Stuur dan nu een bestelling van € 60,= naar danielle.kassing@gmail.com en dan bestel ik het DSP gratis voor je mee.

Wil je een gratis voorjaars-/zomercatalogus en Sale-A-Bration brochure ontvangen? Stuur dan mailtje naar bovenstaand mail adres en dan stuur ik ze graag naar je toe. Het enige wat ik hiervoor vraag, is een vergoeding van de verzendkosten. Dit bedrag zal ik in mindering brengen op je eerste bestelling. Woon je bij mij in de buurt (IJsselstein) dan ben je uiteraard altijd welkom om een exemplaar op te komen halen.

Heel veel stempelplezier!










Gebruikte producten:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,00
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten