dinsdag 26 februari 2019

Stampin' Up! Teamdag in Voorthuizen!

Afgelopen zaterdag heb ik een teamdag van de Lovely Stampers gehad in Voorthuizen! Het was echt een geweldige dag en graag wil ik jullie deze week een beetje meenemen in alles wat wij gedaan hebben!

Dit zijn de teamleden die afgelopen zaterdag aanwezig waren. En nog Jeannette, maar zij heeft heel sneeky de foto genomen.

Stampin' Up! Team Lovely Stampers

Wat een prachtig team he? En nog niet eens alle teamleden waren aanwezig! Het was super gezellig om oude bekenden weer te zien, maar ook om een aantal nieuwe teamleden te mogen ontmoeten! En het is altijd zo mooi om te zien, dat het al snel lijkt dat wij elkaar al heel lang kennen. Maar dat komt natuurlijk ook omdat wij allemaal samen zijn vanwege een gemeenschappelijke interesse, Stampin' Up! Het klinkt misschien wel een beetje zweverig, maar dit is echt de magie van Stampin' Up!

Bij binnenkomst en na het gedag te zeggen tegen iedereen, zijn wij met een aantal teamleden gaan swappen. Graag wil ik ik jullie eerst mijn swap laten zien. Deze foto hebben jullie al eerder voorbij zien komen.


De rij prachtige tassen. Deze tas is t/m 31 maart a.s. alleen nog maar verkrijgbaar als je nu demonstratrice wordt en het starterspakket besteld. Wil jij deze tas ook? Kom dan nu bij mijn team en bestel het starterspakket. Oeps, sorry ik dwaal wat af.  Omdat ik al verwacht had, dat velen van ons deze enorme praktische tas bij zich zouden hebben (want er past namelijk echt een heleboel in), had ik voor iedereen persoonlijk deze swap gemaakt!

Stampin' Up! swaps teamdag lovely stampers 23 februari

Een sleutelhanger voor aan de Tote, met je eigen initialen en achterop zelfs je voornaam. Iedereen was er ontzettend blij mee, gelukkig! Ik was zelf van tevoren wel heel enthousiast over mijn eigen swap, maar het is toch altijd leuk om te horen hoe leuk de anderen hem vinden.

Van mijn teamleden heb ik de volgende swaps terug gekregen.

Stampin' Up! swaps teamdag 23 februari

Van Hélène de box met daarin een hele rol White Baker's Twine. Wat een verwennerij! En van Kaylee een echte Artisan kaartje! Echt super.

Stampin' Up! swaps teamdag lovely stampers 23 februari

Van links naar rechts zijn deze swaps gemaakt door Masjenka, Antonette en Frederique (als ik het goed heb, want helaas stond er geen naam op het meest rechter doosje).

Stampin' Up! swaps teamdag lovely stampers 23 februari

Deze swaps zijn gemaakt door Mariëlle, Wilma en mijn Stamp Alonger (hihi....) Marianne.

Stampin' Up! swaps teamdag lovely stampers 23 februari

Deze swaps zijn gemaakt door Sandra, Miranda en Hetty. Sandra en Hetty hadden zelfs prachtige inspiratietafels gemaakt, met echt super geweldige projecten waarvan ik er zeker weten een aantal zal gaan CASEn. Dank jullie wel dames voor alle inspiratie.

Stampin' Up! swaps teamdag lovely stampers 23 februari

De laatste twee swaps zijn van Simone en Elly! Echt alle swaps waren geweldig! Dank jullie wel dames voor het swappen!

Naast deze geweldige start en natuurlijk heel wat bijkletsen, hebben wij ook nog een tweetal geweldige projecten gemaakt! Wil je zien wat wij allemaal gemaakt hebben? Dan ga ik je nu een beetje plagen en moet je nog heel even wat geduld hebben. De projecten zijn namelijk zo geweldig, dat ik er heel graag een aparte blog met foto's van wil schrijven. Dus heel graag tot gauw!

Lijkt het jou leuk om ook dit soort teamdagen mee te maken? Kom dan nu bij Team Stamp Along en bestel het geweldige starterspakket. Wil je hier iets meer over weten? Neem gerust contact met mij op en stel alle vragen die je hebt! Je kunt mij mailen op danielle.kassing@gmail.com.

Tot heel gauw!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten