vrijdag 22 februari 2019

Stampin' Up! Workshop je eigen Designer Series Paper maken!

Gisteravond hebben we tijdens de workshop onze eigen Designer Series Paper gestempeld. We hebben hiervoor de In-Colors 2018-2020 gebruikt en de stempelset Bloom by Bloom! De dames vonden het echt geweldig om te doen!

Zo zag mijn eigen DSP er uit.

Stampin' Up! Bloom by bloom zelf DSP maken

Nadat ik een tweetal kaartjes hiermee gemaakt had, hield ik ongeveer nog een half vel over. Hiermee heb ik een klein presentje gemaakt voor de dames.

Stampin' Up! Bloom by Bloom zelf dsp maken

Het is gebruikelijk dat ik een kleinigheidje geef aan de workshoppers en vaak is dat wat lekkers. Voor gisteren had ik een koetjesreep in een stukje zelfgemaakte DSP gewikkeld en dit geheel heb ik dicht geplakt met Tear & Tape. Heel eenvoudig om te maken en super leuk om te geven.

Stampin' Up! Bloom by Bloom zelf dsp maken

Om het geheel nog wat te versieren, heb ik een labeltje gemaakt met de 1" pons en de 1 1/8" scalloped punch en als laatste heb ik er een stukje lint omheen gedaan. Uiteraard moest er ook een "glimmertje" op. Deze komen uit de Hapiness Blooms Enamel dots. Op 4 maart geef ik mijn volgende workshop. Ik ga snel verzinnen wat voor een kleinigheidje ik dan ga maken!

Een tijdje geleden heb ik een filmpje gemaakt van hoe ik mijn eigen Designer Series Paper maak. Heb je deze nog niet gezien? Klik dan op de link hieronder om naar het filmpje te gaan!


Heb je vragen over deze projecten en/of de Stamin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Heb je ergens anders een vraag over, stel deze ook gerust.

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten:

1" Circle Punch
[119868]
€ 16,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten