donderdag 21 februari 2019

Stampin' Up! So Hoppy Together

Er staat weer een nieuw filmpje online! In mijn filmpje maak ik samen met jou een kaart met de So Hoppy Together stempelset, die je nu tijdens Sale-A-Bration gratis kunt ontvangen bij een bestelling van € 60,=. Normaal gesproken maak ik altijd eerst een voorbeeld van het kaartje dat ik ga maken, maar deze keer had ik alleen maar een idee en ben ik dat samen met jou gaan maken.


Als basis heb ik Old Olive cardstock genomen van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb ik gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen. De basis van de kaart heb ik met Old Olive inkt bestempeld met de vlinder en de bijtjes/vliegjes uit de So Hoppy Together stempelset. 

Daarna heb ik de Rectangle Stitched Framelits Dies genomen en hiermee heb ik een stuk Basic Black cardstock en een stuk Whisper White cardstock gestanst. Ik heb de derde en vierde stans van buiten gebruikt. Op het stuk Whisper White cardstock heb ik de kikker op de fiets gestempeld met memento black inkt en daarna heb ik de afdruk ingekleurd met de Stampin' Blends in Old Olive (light en dark), Smokey Slate (light en dark) en Crumb Cake (light). Voor de zwarte accenten heb ik de Black Stampin' Write marker gebruikt. Dit stukje cardstock heb ik met Tombow op de Basic Black cardstock geplakt en dit geheel heb ik met dimensionals op de kaart geplakt. 

Stampin' Up! So hoppy together

Ik ben echt geen kleurexpert, maar met de Stampin' Blends is het echt heel makkelijk om te kleuren en te blenden! Wil je dat een keertje zelf uitproberen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en kom gerust eens langs om het zelf uit te testen! 

Heb je vragen over de Sale-A-Bration en/of de gratis stempelset die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mailtje en ik help je graag verder. 

Voor nu heel veel kijk-/ en stempelplezier!






Gebruikte producten;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten