woensdag 20 februari 2019

Stampin' Up! Ik ben echt dol op die vlinders!

Oké, oké, ik geef het toe! Ik ben echt verslaafd aan de Nederlandse stempelset Vlinderdans. Ik kan hem gewoon echt niet opzij leggen. Door de workshop lag hij weer bovenop de stapel met andere prachtige stempelsets, dus ik heb hem er stiekem weer bijgepakt voor de kaart van vandaag. Ik kan er echt geen genoeg van krijgen.

Stampin' Up! Vlinderdans en Botanical Butterfly DSP

Voor de basiskaart heb ik Highland Heather cardstock genomen. Daarna heb ik twee strookjes Botanical Butterfly Designer Series Paper genomen van 1,5 cm bij 14,5 cm en deze twee strookjes heb ik achter een stuk DSP geplakt van 6 cm bij 14,5 cm. Dit geheel heb ik midden op de kaart geplakt. Daarna heb ik drie vlinders uit de Vlinderdans stempelset gestempeld met Memento black inkt en daarna heb ik deze gesponst met Highland Heather inkt en Gorgeous Grape inkt.

Stampin' Up! Vlinderdans en Botanical Butterfly DSP

Deze vlinders heb ik uitgeponst met de Duet Butterfly punch (deze pons is momenteel helaas tijdelijk niet verkrijgbaar, maar de verwachting is dat deze vanaf half maart weer op voorraad zal zijn) en heb ik ze een glimmertje gegeven met de Clear Wink of Stella. Kijk ze toch eens glimmen!

Stampin' Up! Vlinderdans en Botanical Butterfly dsp

De tekst "kusje van mij" komt ook uit de Nederlandse stempelset Vlinderdans. Het Organdy Ribbon is zo populair, dat deze helaas niet meer te verkrijgen is als gratis product tijdens de Sale-A-Bration, maar de Botanical Butterfly Designer Series Paper gelukkig nog wel. Zolang de voorraad strekt dan! Bij een bestelling van € 60,= mag je dit prachtige papier gratis mee bestellen. Is dat niet geweldig!

Wil je meer weten over de Sale-A-Bration? Klik dan hier. Heb je nog steeds vragen of vragen over de kaart die ik heb gemaakt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten