maandag 18 februari 2019

Stampin' Up! Workshop voor vriendinnen

Afgelopen week was er een oude bekende van de Speel-o-Theek een weekje in Nederland. Zij heeft in Denemarken een eigen camping en ze houdt zoveel van creatief bezig zijn, dat een vriendin voor haar een Stampin' Up! workshop bij mij had geregeld. We waren in totaal met 5 personen en we hebben heerlijk zitten bijkletsen. Oh ja, we hebben ook nog iets leuks gemaakt!

Stampin' Up! Vlinderdans en Gingham Gala DSP

Samen hebben wij een Stampin' Up! pizza-box versierd met het prachtige Gingham Gala Designer Series Paper en de geweldige Nederlandse stempelset Vlinderdans uit de voorjaars-/zomercatalogus. Wil je weten wat er in het doosje zit?

Stampin' Up! Vlinderdans en Gingham Gala dsp

Een set van mini-kaartjes. We hebben 4 kaartjes gemaakt van 14 cm bij 7 cm en deze hebben we op 7 cm gerild en dubbel gevouwen. Daarna hebben wij in alle kleuren van het Gingham Gala Designer Series Paper de kaartjes voorzien van een stukje DSP en het bijbehorende cardstock. De kleuren die we gebruikt hebben, zijn Lemon Lime Twist op de pizza-box (groen), Highland Heather (lila), Grapefruit Grove (oranje/perzik), Daffodil Delight (geel) en Balmy Blue (blauw). 

Stampin' Up! Vlinderdans en Gingham Gala DSP

En dit is dan het hele setje. Ik vind ze persoonlijk echt geweldig geworden! Als ik dat mag zeggen hihi. De teksten op de kaartjes komen uit de Nederlandse stempelset Door Dik en Dun, die je tijdens de Sale-A-Bration (t/m 31 maart 2019) gratis kunt uitkiezen bij een bestelling van € 60,=. Zoals je kunt zien, is het een hele veelzijdige set, met geweldige teksten. 

Stampin' Up! Vlinderdans en Gingham Gala dsp

Naast dat we de envelopjes hebben bestempeld, hebben we ook nog de Clear Wink of Stella op de vlinders gebruikt. Gewoon voor dat kleine glimmertje. Als je goed kijkt, kun je het op de foto een beetje zien. 

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Heb je vragen over de Sale-A-Bration? Of wil je misschien gelijk een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Vind jij het nu ook leuk om samen met een paar vriendinnen een workshop te volgen en bijvoorbeeld een soortgelijk projectje te maken? Dat kan! Ik kan zelfs op locatie een workshop geven. Als je dit wilt, neem dan gerust even contact met mij op en dan komen wij er vast wel uit samen!

Heel veel stempelplezier!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten