vrijdag 15 februari 2019

Stampin' Up! Hello Cupcake - Sale-A-Bration

Gisteren kwam mijn nieuwe YouTube filmpje online waarin ik een kaartje maak met de gratis stempelset Hello Cupcake. Normaal gesproken schrijf ik er een dag van tevoren altijd een blog bij, maar omdat Marit jarig was, ben ik hier niet meer aan toe gekomen. Dus ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik het kaartje vandaag alsnog op mijn blog zet.

Stampin' Up! Hello Cupcake

Dit kaartje heb ik gemaakt met de gratis Hello Cupcake stempelset. Ja je leest het goed! Gratis! Als je voor 31 maart 2019 een bestelling doet van € 60,=, dan mag je een gratis product kiezen uit de Sale-A-Bration brochure. En vanaf vandaag zijn er zelfs nog een paar nieuwe producten bij gekomen. Wil je zien welke? Klik dan op onderstaande foto.


Voor mijn kaart heb ik een basis genomen van Highland Heather cardstock van 29 cm bij 10,5 cm en dit heb ik gerild op 14,5 en dubbelgevouwen. Hierop heb ik een stuk Gingham Gala Designer Series Paper geplakt van 6 cm bij 14,5 cm. De cupcake heb ik gestempeld in Soft Suede, Crumb Cake, Lemon Lime Twist en Highland Heather op een restant stukje Whisper White Cardstock. Daarna heb ik het geheel uitgestanst met de grootste cirkel stans uit de Stitched Shapes Framelits Dies. Dit heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt. Als laatste heb ik de tekst gestempeld op een stukje Whisper White van 3 cm bij 4,5 cm met Memento Black. Daarna heb ik dit op een stukje Highland Heather cardstock geplakt van 3,5 cm bij 5 cm en dit geheel heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt. 

Stampin' Up! Hello Cupcake

In mijn YouTube filmpje heb ik een gele versie van de kaart gemaakt. De maten zijn allemaal precies hetzelfde, maar nu heb ik Daffodil cardstock en inkt gebruikt in plaats van Highland Heather. Geweldig om te zien dat twee precies dezelfde kaarten zo verschillend kunnen zijn.

Heb jij mijn YouTube filmpje nog niet gezien? Klik dan op onderstaande link. Vind jij het leuk om mijn filmpjes te zien? Dan zou ik het leuk vinden als je mij wilt volgen door te abonneren.


Heb je vragen over de kaarten en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en gebruik maken van de gratis producten tijdens Sale-A-Bration? Kan ik je ergens mee helpen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag zo snel mogelijk.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten