woensdag 13 februari 2019

Marit 17 jaar!

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria! Hierperderpiep HOERA!!!! Dat zongen zij net (om 6.00 uur vanochtend) voor Marit, want zij is vandaag 17 jaar geworden. Dit heb ik voor haar gemaakt!

Stampin' Up ! Marit 17 jaar!

En van opzij ziet het doosje/tasje er zo uit!

Stampin' Up! Marit 17 jaar!
 
Dit tasje zag ik afgelopen weekend op de blog van mijn teamgenootjes Ine en Mandy van MadeByInepie staan! Zij hadden dit gemaakt geïnspireerd door Christine Zenkel. Is hij niet geweldig? Ik heb van Ine de beschrijving gekregen en aan de hand daarvan heb ik het doosje/tasje gemaakt! Ik denk wel dat ik onderweg een foutje heb gemaakt, maar hoe dan ook..... Het is nog steeds een super leuk project geworden. Toch?

Stampin' Up! Marit 17 jaar

Marit heeft voor haar verjaardag rijlessen gekregen, dus ik wist meteen dat ik de Geared Up Garage stempelset wilde gaan gebruiken. Ik heb de auto met de Stampin' Blends ingekleurd in het roze (en ook dit heb ik goed afgekeken bij Ine;)).

Stampin' Up! Marit 17 jaar

En met de bijbehorende Thinlits Dies heb ik de radertjes uitgestanst uit een stukje Lovely Lipstick Foil. Heb ik stiekem van een mannelijke set toch een hele vrouwelijke kaart gemaakt!

Het was vanochtend super vroeg om te zingen, maar Marit was echt superblij met haar cadeau! Afgelopen zaterdag heeft zij namelijk haar tweede proefles gehad. De eerste was bij de rijschool van mijn zus en afgelopen zaterdag bij de rijschool waar zij daadwerkelijk gaat lessen (mijn zus woont namelijk in het Noorden, dus iets te ver uit de route, mocht je je afvragen waarom Marit dan niet bij haar gaat lessen) en ze reed daar met een smile van oor tot oor weg en kwam super enthousiast terug.

Lieve Marit, Wij wensen je een hele fijne verjaardag toe en dat wij nog maar heel veel verjaardagen samen mogen vieren!

xxx-jes,
Papa, mama en Luuk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten