maandag 11 februari 2019

Stampin' Up! Amazing Life!

Afgelopen vrijdag liet ik jullie een kaart/cadeau envelop zien. Deze envelopjes maak ik echt heel veel en vandaag wil ik jullie er nog eentje laten zien. Het principe is hetzelfde, een pocket, maar door het gebruik van andere materialen ziet het er toch ineens heel anders uit.

Stampin' Up! Amazing Life

Voor de pocket heb ik een stuk genomen uit het Twinkle Twinkle Designer Series Paper.  Hierop heb ik een mat van Pool Party cardstock geplakt en een stuk Whisper White cardstock. De stempel die ik gebruikt heb, komt uit de Amazing Life stempelset. Is hij niet geweldig? Na het stempelen, heb ik de afdruk ingekleurd met een Stampin' Blend om zo een beetje kleur te krijgen. De taart komt trouwens ook uit dezelfde stempelset.

Stampin' Up! Amazing Life!

In de pocket zit een kaartje van Whisper White cardstock die je omhoog kunt trekken aan de tab die ik gemaakt heb met de Circle Tab Punch. De YAY en de Happy Birthday komen ook uit de Amazing Life stempelset. Het is echt een geweldige set en niet alleen voor verjaardagen. De tekst kun je deze week ook heel goed gebruiken voor een valentijnskaart!

Stampin' Up! Amazing Life!

De stempelset staat in de nieuwe Voorjaars-/Zomercatalogus. Heb jij nog geen catalogus maar wil je er wel graag eentje ontvangen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je er graag eentje toe. Het enige wat ik hiervoor vraag, is een vergoeding van de verzendkosten. Deze kosten zal ik dan weer in mindering brengen op je eerste bestelling.

Heb je vragen over deze pocket kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan ook een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten