donderdag 28 februari 2019

Stampin' Up! YouTube tutorial verjaardagskaart

Morgen komt mijn blog met het tweede project van de Teamdag online. De kaartjes die ik jullie vandaag laat zien, horen bij dat project, dus hierbij alvast een sneak peek. Wil je weten hoe ik deze kaartjes gemaakt heb? Bekijk dan hier mijn YouTube filmpje!


Tijdens de teamdag afgelopen zaterdag, zijn wij aan de slag gegaan met het Floral Romance Specialty Designer Series Paper. Dit was het eerste kaartje wat ik gemaakt heb.
Stampin' Up! Floral Romance Specialty DSP teamdag lovely stampers

Als basis voor deze kaart heb ik een stuk Petal Pink cardstock genomen van 29 cm bij 10,5 cm en deze heb ik gerild op 14,5 cm en dubbel gevouwen. Hierop heb ik een mat van Whisper White cardstock geplakt van 10 cm bij 14 cm. En hierop heb ik een mat van 9,5 cm bij 13,5 cm geplakt van het Vellum uit het Floral Romance Specialty Designer Series Paper. Dit Vellum is echt geweldig, alleen is het wel lastig om dit vast te plakken omdat je de lijm door het Vellum kunt zien. Mijn tip is om het Vellum in de hoeken vast te plakken met Glue Dots. Als je weet dat ze er zitten, dan kun je het door het Vellum zien. Wil je dat je er helemaal niets van ziet, dan kun je het beste het lijm in het midden doen, zodat het wegvalt onder het ovaal. 

De blaadjes heb ik gestanst met de Wonderful Floral Framelits Dies in de kleuren Mossy Meadow, Soft Sea Foam en Pear Pizzazz. De bloemetjes heb ik uitgeponst met de Bitty Bloom punch pack. De Happy Birthday heb ik gemaakt met de Well Said Cling Bundle in de kleur Fresh Fig. 

Stampin' Up! Floral Romance Specialty DSP teamdag lovely stampers

Dit kaartje heb ik in mijn filmpje gemaakt. Het is precies hetzelfde kaartje alleen heb ik nu Mossy Meadow cardstock gebruikt als cardstock. In het pakket DSP zitten twee soorten Vellum en dit is het tweede motief. Dit Vellum is wat makkelijker ontzichtbaar op te plakken, wat als je onder de donkere bloemetjes en dotje lijm doet, dan zie er aan de voorkant helemaal niets van. Welke kaart vind jij het mooist?

Heb je vragen over de kaarten die ik heb gemaakt en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Ben je al nieuwsgierig hoe het project eruit zal zien waar deze kaarten bij horen? Kom dan morgen nog een keertje langs, want dan zullen alle foto's van dit project te zien zijn. En wil je altijd op de hoogte blijven van wanneer ik een nieuwe blog plaats? Volg dan mijn blog door hier aan de rechterkant op volgen te drukken. 

Heel graag tot morgen!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten