vrijdag 1 maart 2019

Stampin' Up! Het tweede project van de teamdag

En ben je al nieuwsgierig naar het tweede project van de teamdag? Nou daar komt hij dan hoor!

Stampin' Up! Floral Romance Specialty DSP, teamdag Lovely Stampers

Weet jij al wat dit is? Gokje?

Stampin' Up! Floral Romance Specialty DSP, teamdag Lovely Stampers

Juist! Het is een giftbox voor een zestal kaarten. Hoe ik dit precies gemaakt heb, hou ik nog even voor mijzelf, want het lijkt mij heel leuk om dit een keertje tijdens een workshop te maken. Ik wil je wel graag laten weten welke producten wij hiervoor gebruikt hebben. Voor de box hebben we Crumb Cake en Whisper White cardstock gebruikt en daarnaast hebben wij het nog extra versierd met papier uit het Floral Romance Specialty Designer Series Paper pack.

En dit zijn de kaarten die er in zitten.

Stampin' Up! Floral Romance Specialty DSP, teamdag Lovely Stampers

Stampin' Up! Floral Romance Specialty DSP, teamdag Lovely Stampers

Beide kaarten zijn hetzelfde van opzet, maar door het gebruik van een andere achtergrond en andere blaadjes ontstaat er toch een hele andere kaart. De blaadjes en het ovaal heb ik gestanst met de Wonderful Floral Framelits Dies en de bloemetjes heb ik geponst met één van de ponsjes uit het Bitty Blooms punch pack. De teksten komen uit de gratis Nederlandse Sale-A-Brations stempelset Door Dik en Dun.

Stampin' Up! Country Floral Dynamic Textured Impressions Embossing folder, teamdag Lovely Stampers

Stampin' Up! Country Floral Dynamic Textured Impressions Embossing folder, teamdag Lovely Stampers

Ook nu weer twee dezelfde kaartjes (behalve de tekst dan), maar doordat ik de witte mat op twee verschillende manieren gebruikt hebt (eentje embossed en de andere debossed), krijgt het kaartje een hele andere sfeer. Daarnaast heb ik op het onderste kaartje ook nog eens de Frost White Shimmer Paint gespoten, maar helaas is dat niet te zien op de foto. Uiteraard heb ik voor deze kaartjes ook de gratis Nederlandse set Door Dik en Dun gebruikt.

Stampin' Up! Floral Romance Specialty dsp, teamdag Lovely Stampers

Stampin' Up! Floral Romance Specialty dsp, teamdag Lovely Stampers

Deze laatste kaartjes heb ik gisteren al op mijn blog laten zien. Ook nu zijn het weer twee dezelfde kaartjes, maar doordat ik twee verschillende patronen Vellum heb gebruikt uit het Floral Romance Specialty Designer Series Paper pack zijn er twee hele verschillende kaartjes ontstaan.  De Happy Birthday komt uit de Well Said Bundle en deze set bestaat uit 24 stansen en 51 stempels.

Zoals jullie al begrepen hadden, heb ik echt een geweldige dag gehad en zijn wij heerlijk creatief bezig geweest. Ik ben super trots op alles wat ik gemaakt heb en de Floral Romance Suite is echt geweldig. Een Suite welke ik zelf nog niet in mijn bezit heb, maar daardoor extra speciaal om deze dag mee te mogen werken.

Wil jij dit soort teamdagen nu ook eens meemaken? Kom dan nu bij Team Stamp Along en bestel het geweldige starterspakket. Heb je hier vragen over? Neem gerust contact met mij op via danielle.kassing@gmail.com

Vind jij deze producten nu net zo geweldig als ik en wil je ze graag bestellen? Dat kan en daar help ik je graag bij. Je hoeft je bestelling alleen maar te sturen naar danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg deze graag voor je. Wil je zelf shoppen? Dat kan ook! Klik dan hiernaast op de winkelwagen en ga naar mijn online shop. Als je via de online shop besteld, dan heb je wel een (prepaid) creditcard nodig om af te kunnen rekenen.

Heel veel stempelplezier en alvast een heel fijn weekend!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten