woensdag 27 maart 2019

Project 1 van het Lovely Stampers Teamweekend

Vandaag wil ik jullie graag één van de twee projecten laten zien, die wij gemaakt hebben tijdens het teamweekend in Noordeloos. Het project van vandaag, was het project wat ik zondag gemaakt heb.

Op tafel lag een goed gevuld workshoppakket met daarin het Gingham Gala 6"x6" Designer Series Paper en bijbehorend cardstock. Ook zat er een zakje embellishments bij. Aan de hand van de beschrijving van Hélène (den Breejen) heb ik dit gemaakt.

Stampin' Up! Gingham Gala DSP box  teamweekend

Voor deze box heb ik Thick Whisper White cardstock gebruikt en de gele vellen uit het Gingham Gala DSP. Hélène had een heleboel stempelsets en stansensets mee, dus op dit project heb ik heerlijk producten kunnen gebruiken die ik zelf nog niet heb. Het leek wel een snoepjeswinkel. De tekst komt uit de Dear Doily stampset en de bloemetjes komen uit de Happy Birthday Gorgeous stempelset. De blaadjes heb ik gestanst met de Needlepoint Elements Framelits Dies.

Stampin' Up! Gingham Gala DSP box  teamweekend

Als je de box open slaat zie je dit. Dit zijn twee boxen waarin je een hele stapel kaarten met enveloppen in kwijt kunt. Als je dit aan iemand cadeau wilt doen, dan kun je aan de binnenkanten bijvoorbeeld ook nog een kaart met een wens plakken.

Stampin' Up! Butterfly Beauty

Voor in deze box heb ik deze 5 kaarten gemaakt/verzonnen. Ik heb bewust gekozen voor de kleuren die ook in het Gingham Gala DSP zitten. De teksten op deze kaarten komen allemaal uit de Friendly Expressions stempelset en heb ik met Memento Black inkt gestempeld. En op de foto is het niet heel goed te zien, maar de vlinders heb ik een glimmertje gegeven met de Clear Wink of Stella.

Dit zijn de kaarten van dichtbij:

Stampin' Up! Butterfly Beauty

De linkerkaart heb ik gemaakt met Daffodil Delight cardstock en de rechterkaart heb ik gemaakt met Balmy Blue cardstock.

Stampin' Up! Butterfly Beauty

De linkerkaart heb ik gemaakt met Lemon Lime Twist cardstock en de rechterkaart is gemaakt met  Highland Heather cardstock. De Lemon Lime Twist is een In Color 2017-2019. Dit betekent dat deze kleur met ingang van de nieuwe jaarcatalogus (begin juni) niet meer verkrijgbaar zal zijn. Dus is dit een kleur welke jij graag wilt hebben? Bestel hem dan nu, want het zal verkrijgbaar zijn zolang de voorraad strekt. Dit geldt voor alle 2017-2019 In Colors.

Stampin' Up! Butterfly Beauty

Deze kaart heb je gisteren al op mijn blog voorbij zien komen, omdat ik deze speciaal voor de Top Ten Winners Blog Hop gemaakt had. Maar deze kaart is ook een onderdeel van deze hele set.

Persoonlijk vind ik de set echt geweldig geworden! Wat vind jij?

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en nog gebruik maken van de Sale-A-Bration? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Stamparatus
[148187]
€ 59,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

2 opmerkingen:

  1. Een geweldige set! Lijkt mij ook zo heerlijk om al die stempelsets te kunnen gebruiken die je zelf niet hebt....

    BeantwoordenVerwijderen