donderdag 28 maart 2019

Stampin' Up! Een funfold kaart

Er is een nieuw filmpje online! Omdat de Sale-A-Bration bijna afgelopen is, ga ik nog één keer met een aantal favoriete Sale-A-Bration producten aan de slag.


Ik weet echt niet welke kleur ik het leukst vind. Wat ik wel weet is, dat ik het Painted Seasons Designer Series Paper echt geweldig vind en dat ik het jammer vind dat het nog maar t/m 31 maart a.s. te verkrijgen is of zolang de voorraad strekt. Ben jij ook helemaal weg van dit DSP? Doe dan nu een bestelling van € 60,= en bestel het DSP gratis mee.

Voordat ik een filmpje ga maken, maak ik meestal een proefexemplaar van het kaartje dat ik in gedachten heb. Dit was mijn eerste versie.

Stampin' Up! Painted Seasons bundle en de Hello Cupcake

Hierbij de werkbeschrijving van deze kaart:
  • neem een basiskaart van Petal Pink cardstock van 29 cm bij 10,5 cm
  • ril deze met de lange kant boven op 7,25 cm en 14,5 cm
  • vouw deze kaart als een harmonica in elkaar en je funfold is klaar
  • plak op de dubbelgevouwen flap een stuk Early Espresso cardstock van 6,7 cm bij 10 cm
  • plak hierop een stuk Painted Seasons Designer Series Paper van 6,2 cm bij 9,5 cm 
  • neem een stuk Whisper White cardstock van 6,8 cm bij 9,5 cm en stempel de bloemen in Poppy Parade, de blaadjes in Call me Clover en de tekst in Early Espresso. Stempel de bloem en de blaadjes ook nog een keer op een restant stukje Whisper White en stans deze uit met de Four Seasons Thinlits Dies. 
  • plak het bestempelde stuk cardstock op een mat van Early Espresso cardstock van 7,3 cm bij 10 cm
  • dit geheel plak je op de kaart
In mijn YouTube filmpje maakte ik een andere variatie:

Stampin' Up! Painted Seasons bundle en de Hello Cupcake

Voor deze kaart heb ik precies dezelfde maten aangehouden, alleen nu heb ik gebruik gemaakt van een ander stukje Painted Seasons Designer Series Paper en een basiskaart van Lemon Lime Twist. De denneappels heb ik gestempeld met Soft Suede inkt. 

Stampin' Up! Painted Seasons bundle en de Hello Cupcake

Zijn ze niet geweldig geworden? Ik moet echt vaker een funfold maken. Het effect is zo geweldig!

Ben jij nu net zo verliefd op deze producten uit de Sale-A-Bration als ik? En zou jij ze zelf ook willen hebben? Dat kan! Tot en met 31 maart 2019 kun je bij een bestelling van € 60,= al het Painted Seasons Designer Series Paper gratis uitzoeken. Als je een bestelling van € 120,= plaatst kun je zelfs de Painted Seasons Bundle gratis meebestellen. Dan krijg je niet alleen het DSP, maar ook de bijpassende stempelset. Heb je vragen hierover? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Maar wees er wel snel bij want OP = OP!

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:


Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten