woensdag 6 maart 2019

Stampin' Up! Lemon Zest!

Na het kaartje wat ik gemaakt heb voor de gallerij van Kylie Bertucci's International Blog Highlights met de Lemon Zest stempelset, kan ik de stempelset gewoon niet meer opzij leggen. Ik heb er inmiddels zoveel projectjes mee gemaakt, dat ik de aankomende dagen nog een aantal projecten met deze set op mijn blog zal laten zien.

Dit is het kaartje van vandaag!

Stampin' Up! Lemon Zest!

Voor dit kaartje heb ik een basiskaart van Thick Whisper White genomen van 29 cm bij 10,5 cm en deze heb ik op 14,5 cm gerild en dubbel gevouwen. Hierop heb ik een strookje geplakt uit de Botanical Butterfly Designer Series Paper en de Gingham Gala Designer Series paper. Hoe groot deze stukje precies zijn, weet ik eigenlijk niet helemaal precies. Sorry hiervoor, maar ze zijn echt uit de losse pols gesneden.

Hierop heb ik twee limoenen geplakt, gestempeld in Lemon Lime Twist en de blaadjes heb ik gestempeld in Old Olive. De Happy Birthday komt ook uit de Lemon Zest stempelset en hier heb ik een banner van geknipt.

Stampin' Up! Lemon Zest!

Omdat de basiskaart zo wit was, heb ik met een aqua pen en wat Old Olive inkt wat spetters gemaakt op de kaart. Ik bedacht mij dit pas achteraf, zodat er ook spetters op mijn DSP en de limoenen terecht zijn gekomen. Mijn tip is dus om eerst de spetters te maken en daarna de rest op de kaart te plakken hihi..... Voor een extra glimmertje heb ik de Basic Rhinestones gebruikt.

Heb je nog vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Uiteraard kun je hier ook terecht voor andere vragen.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Stampin' Scrub
[126200]
€ 21,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten