donderdag 7 maart 2019

Stampin' Up! Cadeauverpakking kaars

Een tijdje geleden liep ik in één van mijn favoriete budgetwinkels en kwam ik super leuke kaarsen blikjes tegen. Deze heb ik jaren geleden al eens eerder gekocht en toen had ik er een doosje omheen gemaakt. Vandaag heb ik het blikje zelf versierd, geïnspireerd door Pinterest en een aantal collega demonstratrices. In dit filmpje laat ik je zien, hoe ik het gedaan hebt.


Ondanks dat mijn kaarsje naar lavendel ruikt, zijn er op dit moment blikjes verkrijgbaar die naar fruit ruiken. Hierdoor geïnspireerd heb ik ervoor gekozen om ook dit blikje met de Lemon Zest stempelset te versieren. 

Eerst heb ik een A4 vel Whisper White cardstock helemaal bestempeld. Ofwel ik heb mijn eigen Designer Series Paper gemaakt. 

Stampin' Up! Lemon Zest

Van dit zelfgemaakte DSP heb ik van de lange kant een strook van 2,3 cm gesneden en deze heb ik met Tear & Tape op de zijkant van het blikje geplakt. Voor de deksel heb een Scalloped Circle uit een stukje Lemon Lime Twist gestanst en een cirkel uit een stukje Whisper White cardstock. Beide stansen komen uit de Layering Circle Framelits Dies. Daarna heb ik nog een limoen/citroen gestempeld in Lemon Lime Twist/Pineapple Punch en een grapefruit met Grapefruit Grove. Ook heb ik een aantal blaadjes gestempeld in Old Olive. Dit alles heb ik uitgeknipt

Stampin' Up! Lemon Zest

Op een restant strookje Lemon Lime Twist cardstock heb ik de Happy Birthday uit de stempelset gestempeld en hiervan heb ik een banner gemaakt. Dit alles heb ik op de deksel geplakt. Dit kun je uiteraard geheel naar eigen inzicht doen. Het is echt heel makkelijk om te doen en dit is zo leuk om iemand cadeau te geven als je op visite gaat of bijvoorbeeld als iemand jarig is.

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Vind jij het leuk om mijn filmpjes te volgen? Abonneer je dan nu door in YouTube op de rode knop onder het filmpje te drukken. Ik zou het super leuk vinden als wij binnenkort de 100ste volger zouden mogen verwelkomen! 

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten: 

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Stampin' Scrub
[126200]
€ 21,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten