maandag 25 maart 2019

Stampin' Up! Teamweekend in Noordeloos

Wat een geweldig weekend heb ik gehad zeg! Vandaag wil ik je een beetje meenemen in wat ik afgelopen weekend allemaal gedaan heb!

Vrijdagavond waren wij vanaf 19.00 uur van harte welkom in de Maria Joanna Hoeve in Noordeloos. Wat een prachtige accomodatie is dat zeg!

Dit is de Maria Joanna Hoeve van buiten en als je binnen komt, dan zie je dit!


Prachtig he? En dan zit er achter het witte muurtje aan de rechterkant ook nog een hele zithoek met banken.


En dit is de gang waar alle slaapkamers op uit komen. De eerste deur links was mijn kamer. Een prachtige kamer! Ik ben alleen vergeten er een foto van te maken. Stom he!

De eerste avond hebben we heerlijk zitten kletsen met elkaar. Het was op dat moment een groep van 15 teamgenoten (en overdag waren wij met 19 teamgenootjes). Een paar teamgenoten had ik weken al niet gezien, een paar onlangs nog tijdens de teamdag en ik heb zelfs nieuwe teamgenootjes ontmoet! Dat is toch geweldig! Na een spelletje Party & Co en Regenwormen ben ik (ietsjes te) laat naar bed gegaan, maar ik heb heerlijk geslapen. Voordat ik ging slapen vond ik een pillow gift op mijn kussen. Wat een verwennerij zeg!

De volgende ochtend was ik bijtijds wakker en na een heerlijk ontbijt, om 8.00 uur, zijn wij aan de slag gegaan.


Om 10.00 uur zijn we dan eindelijk aan het project van de dag begonnen. En eindelijk bedoel ik niet negatief hoor, maar wij waren zo aan het stuiteren dat wij gewoon heel graag aan de gang wilden. Van tevoren mochten wij aangeven met welk Designer Series Paper wij aan de gang wilden gaan en wij ontvingen dan ook een giga gevuld workshoppakket. Wat wij precies gemaakt hebben, zal ik de aankomende dagen laten zien.


Het was weer een geweldige bende! Na een dag heerlijk kletsen, lachen en stempelen werden we verwend met een heerlijk bordje eten.


Een heerlijk kopje tomatensoep en kip Madras met naanbrood. Helemaal zelf gemaakt door de kok (met behulp van Kaylee, Hetty, Wilma en Marielle).


Na het eten hebben we heerlijk samen gezeten en hebben we weer heel wat gekletst en afgelachen! Heerlijk gewoon.

Toen ik naar bed ging lag er weer een pillow gift op mijn kussen!


Wat lief he! Deze tweede nacht heb ik ook heerlijk geslapen. De volgende ochtend na het ontbijt zijn wij weer aan de slag gegaan. Ik ben aan het tweede project begonnen, maar sommige anderen zijn verder gegaan met het project van de dag ervoor. Hierbij een foto van de tweede dag.


En aan het einde van de dag hebben wij natuurlijk ook nog even een teamfoto gemaakt!


Wat een top team is dit he! En dan zijn wij nog geen eens compleet, moet je nagaan! Om 16.30 uur was het teamweekend voorbij en werden Marianne en ik door René opgehaald om naar huis te gaan. Ik heb echt geweldig genoten en ik kijk nu al uit naar het volgende team evenement!

Dank jullie wel allemaal voor een super weekend!

Wil je dit soort evenementen nu ook meemaken? Kom dan nu bij Team Stamp Along en bestel het starterspakket. Normaal gesproken betaal je € 129,= voor je starterspakket en mag je je eigen pakket samen stellen met een waarde van € 175,=. Alleen deze maand nog (t/m 31 maart) betaal je tijdens de Sale-A-Bration nog steeds € 129,= voor het starterspakket, maar nu mag je je eigen pakket samen stellen voor € 230,=. Als je Stampin' Up! demonstratrice ontvang je 20% korting op je bestellingen en daarnaast worden er evenementen georganiseerd waar je ook bij kunt zijn zoals OnStage, teamavonden, teamweekenden, teamdagen etc.  Wil je hier meer over weten? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik leg je graag alles uit!.

Fijne avond! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten