vrijdag 22 maart 2019

Stampin' Up! Een super eenvoudig kaartje met Sale-A-Bration producten

Gisteren kwam mijn nieuwste YouTube filmpje online en helaas was het deze week zo druk, dat ik er geen blog over heb kunnen schrijven. Maar omdat de kaartjes zijn gewoon te leuk om het niet te doen, schrijf ik deze blog tussen de bedrijven door (ik ben mij aan het klaar maken voor het Teamweekend van de Lovely Stampers die vanavond van start gaat).

Stampin' Up! Botanical Butterfly en Door Dik en Dun

Bij het bedenken wat ik zou gaan filmen, heb ik deze kaart gemaakt in de kleur Bermuda Bay. Ik wilde graag een apart kaartje, maar wel eentje die makkelijk te maken is.

Op een basiskaart van Whisper White cardstock (29 cm bij 10,5 cm gerild op 14,5 cm en dubbel gevouwen) heb ik met de Stamparatus herhaaldelijk de tekst "hieperderpiep hoera!" gestempeld met Bermuda Bay inkt. De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Door Dik en Dun.

Daarna heb ik drie cirkels uitgeponst met de 2" Circle Punch en deze heb ik op elkaar geplakt. Als laatste heb ik uit het gratis Botanical Butterfly Designer Series Paper een vlinder geponst met de Butterfly Duet Punch en deze heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends, ook in de kleur Bermuda Bay. Uiteraard moest er ook een subtiel glimmertje op. Dit heb ik aangebracht met de Clear Wink of Stella.

Stampin' Up! Botanical Butterfly en Door Dik en Dun

In mijn filmpje heb ik samen met jullie dit kaartje gemaakt. Deze kaart is precies hetzelfde, alleen heb ik hiervoor de kleur Calypso Coral gebruikt. Welke kleur vind jij het leukst?

Zowel de Nederlandse stempelset Door Dik en Dun en het Botanical Butterfly Designer Series Paper kun je nog t/m 31 maart a.s. (of zolang de voorraad strekt) gratis uitkiezen bij een bestelling van € 60,=. Heb je hier vragen over en/of wil je hier nog graag gebruik van maken? Stuur mij een bericht op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00
Stamparatus
[148187]
€ 59,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten