woensdag 20 maart 2019

Stampin' Up! Sterkte met dit verlies!

Vandaag helaas een kaartje wat ik het liefste niet maak, maar wat af en toe toch moet! Een condoleance kaart.

Vandaag nemen wij afscheid van een tante van René. Het ging al een tijdje niet goed, maar toch was dit wel onverwacht. De ouders van René hebben de laatste jaren heel veel voor haar gedaan en voor haar gezorgd, ondanks dat ze niet om de hoek woonde. Ik ben zo dankbaar dat zij dit voor haar hebben willen doen, want het was heus  niet altijd makkelijk. Voor hun heb ik dan ook dit kaartje gemaakt. Om ze een hart onder de riem te steken.

Stampin' Up! Botanical Butterfly DSP

Dit kaartje is zwaar geïnspireerd door mijn collega demonstratrices. Een soort gelijk kaartje heb ik meerdere keren voorbij zien komen, dus ik kan helaas niet zeggen van wie ik dit idee precies heb. Het enige wat ik voor dit kaartje gebruikt heb, is het Botanical Butterfly Designer Series Paper uit de Sale-A-Bration. De 'vlek' komt uit de Sale-A-Bration stempelset Lasting Lily en de tekst komt uit de Nederlandse stempelset Van Alles Wat!

Stampin' Up! Botanical Butterfly DSP

Het is een sober kaartje geworden, maar ik ben super blij met het resultaat. Ik hoop dat dit kaartje in ieder geval wat troost zal brengen. Iedereen heeft vrede met de situatie, maar daarom wordt het niet perse makkelijker. Rust zacht lieve tante!

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten