vrijdag 5 april 2019

Stampin' Up! Geared Up Garage - #stamperschallenge dag 5

Dag 5 van de #stamperschallenge vraagt om een rijbewijskaart. Echt een super leuk kaartje om te maken, want Marit is op dit moment met haar rijlessen bezig en over een aantal weken  moet zij zelfs haar theorie-examen doen. Nu wil ik gelijk even aangeven, dat dit kaartje niet voor Marit is hoor, want ik wil de goden niet verzoeken.
Stampin' Up! Geared up garage - stamperschallenge

Voor deze kaart heb ik een basiskaart van Whisper White cardstock genomen, maar hiervan heb ik grotendeels de voorkant er van af gesneden. Hiervoor in de plaats heb ik twee stroken Basic Black Cardstock genomen en hier tussenin heb ik de radars geplakt die ik gestanst heb met de Garage Gears Thinlits Dies. Op deze manier is er een soort van doorkijkkaart ontstaan. Ik heb hiervoor trouwens Bermuda Bay cardstock gebruikt.

Stampin' Up! Geared up garage - stamperschallenge

Ik hoop dat je aan dit kaartje kunt zien wat ik bedoel met doorkijkkaartje. Ik vind hem echt super geworden. Om de kaart wat extra aan te kleden had ik de auto uit de Geared Up Garage stempelset gestempeld in Memento Black inkt en daarna ingekleurd met de Bermuda Bay Stampin' Blends. Toen ik deze op de kaart legde, vond ik het niet zo mooi, dus heb ik besloten om deze op de envelop te plakken en een nieuwe in te kleuren met de Smokey Slate Stampin' Blends.

Ik hoop dat ik dit kaartje binnenkort naar iemand mag sturen (en dan niet naar Marit hoor, want zij is pas net begonnen met haar rijlessen), want dat betekent dan dat er iemand heel blij is met zijn of haar rijbewijs.

Heb je vragen over de kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier en tot morgen!




Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten