zondag 7 april 2019

Stampin' Up! Mijn lievelings stempelset

Dag 7 van de #stamperschallenge vraagt mij wat mijn lievelings stempelset is! Nou ik kan je zeggen dat ik daar niet heel eenvoudig een antwoord op kan geven. Ik heb dan ook een tijdje voor mijn kast met stempels gestaan en ik heb een keuze kunnen maken. Mijn favoriet uit de voorjaars-/zomercatalogus is bij jullie bekend, want dat is veruit de Nederlandse stempelset Vlinderdans. Voor vandaag heb ik voor een andere favoriete set gekozen die in onze jaarcatalogus staat. De Animal Outing stempelset.

Stampin' Up! Animal Outing

Op een basiskaart van Whisper White cardstock heb ik een mat Lemon Lime Twist cardstock geplakt van 10 cm bij 14 cm. Daar bovenop zit een mat uit het Animal Expedition Designer Series Paper pack van 9,5 cm bij 13,5 cm.

Daarna heb ik een stuk Whisper White cardstock genomen van 8,5 cm bij 12,5 cm en hierop heb ik met de Animal Outing stempelset de kaart bestempeld met Memento Black inkt. Met de Stampin' Blends (Old Olive, Crumb Cake en Smokey Slate combopack) heb ik de afdrukjes ingekleurd en de hele mat heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt.

Stampin' Up! Animal Outing

Dit kaartje stuur ik naar een prachtig klein meisje van een paar dagen oud! Ik hoop dat papa, mama en grote broer het kaartje leuk vinden. Voor mij was het in ieder geval weer een feestje om met mijn lievelings stempelset te spelen. Juist omdat dit een geboortekaartje is, heb ik er bewust voor gekozen om de envelop ook te bestempelen en in te kleuren. Alhoewel ik dit eigenlijk altijd wel probeer te doen.

Heb je vragen over dit kaartje en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik geef je zo snel mogelijk een antwoord. Wil je een bestelling plaatsen, dan zou ik het leuk vinden als ik dit voor je mag verzorgen.

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten