maandag 8 april 2019

Stampin' Up! Mijn favoriete tool is.......

De eerste week van de #stamperschallenge is voorbij en ik ben reuze trots op mijzelf dat ik elke dag een blog heb geschreven en de challenge op Social Media heb gezet. Daarnaast heb ik van jullie zoveel lieve en leuke reacties gekregen, dat ik echt ga proberen om deze maand vol te houden.

Dag 8 van de challenge is mijn favoriete tool! Mijn favoriete tool is officieel niet eens een tool, maar een Stamping Accesory! Maar dat is maar een kleinigheidje toch? Ik zie het als DE tool, waarmee alles begint. De Clear Blocks

Stampin' Up! Clear Block Bundle

Deze Clear Blocks gebruik ik om mijn stempels op te plakken, zodat ik daadwerkelijk kan stempelen. In het verleden heb ik wel eens van die goedkopere clear blocks gehad, maar die waren smal en niet handig om vast te houden. Daarnaast waren zij zo dun, dat ik altijd gelijk bij de eerste keer stempelen vieze vingers had, omdat mijn vingertoppen tegen de inkpad aan kwamen. De Clear Blocks van Stampin' Up! zijn breder/hoger. Mede hierdoor en de uitsparing in het midden kun je de blocks beter vast houden en is de kans op vieze vingers een flink stuk minder. Neem dat maar van mij aan. Oké, oké, ik heb wel eens vieze vingers, maar dat is dan eerder mijn eigen onhandigheid dan dat het aan de Clear Blocks ligt. 

Toen ik net met Stampin' Up! begon, heb ik de Clear Block Bundle met de daarbij behorende koffer gekocht. Dit zijn alle mogelijke maten blocks die wij op dit moment in ons assortiment hebben. Je kunt de Clear Blocks ook allemaal apart aanschaffen en dan wil ik je graag als tip geven dat de A, C en D block de door mij meest gebruikte blocks zijn. 

Wil je ze zelf eens een keertje proberen? Kom dan gerust eens langs. Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en dan maken wij gewoon een afspraak. Je weet pas hoe geweldig ze zijn, als je er zelf mee aan de slag bent gegaan. Ik heb nog geen één dag spijt gehad van de investering die ik destijds gedaan heb. 

Heb je vragen en/of wil je een bestelling plaatsen? Ik help je graag verder. Het enige wat jij hoeft te doen, is mij een mail sturen. 

Heel veel stempelplezier!





Clear Blocks:
Clear Block A
[118487]
€ 5,00
Clear Block B
[117147]
€ 7,50
Clear Block C
[118486]
€ 8,50
Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Clear Block E
[118484]
€ 14,50
Clear Block F
[118483]
€ 21,00
Clear Block G
[118489]
€ 5,50
Clear Block H
[118490]
€ 10,50
Clear Block I
[118488]
€ 14,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten