dinsdag 9 april 2019

Stampin' Up! Vrije keus of in opdracht???

Dag 9 van de #stamperschallenge is een kaartje in opdracht maken of juist een kaartje maken naar eigen keuze. Jeetje.......... Tja....... uhm.......... Nou voor allebei is wel wat te zeggen. Ik maak heel veel kaartjes naar eigen keuze, maar ik vind het echt geweldig om een kaartje in opdracht te maken. De uitdaging wordt dan nog groter, want degene die mij een opdracht geeft, heeft natuurlijk wel bepaalde wensen. En terecht trouwens.

Zo ook de kaartjes van vandaag. Ik ontving een berichtje van een vriendin dat zij kaartjes voorbij had zien komen van collega demonstratrice Jackie Aitken. Jackie heeft 4 prachtige kaarten gemaakt met de Tropical Chic bundle. De vraag was of ik gelijksoorige kaartjes zou kunnen maken, maar dan in de maat 7,5 cm bij 7,5 cm (ipv de standaard 10,5 cm bij 14,5 cm). Natuurlijk kan ik dat! Het was even een gepuzzel, omdat ik wat minder ruimte op mijn kaartje had, maar dit is het resultaat!

Stampin' Up! Tropical Chic bundle

De basiskaartjes heb ik zelf gesneden van Whisper White cardstock (15 cm bij 7,5 cm, gerild op 7,5 cm en dubbel gevouwen). Hierop heb ik een mat cardstock geplakt van Daffodil Delight, Flirty Flamingo, Coastal Cabana en Lemon Lime Twist van 7 cm bij 7,5 cm. Hier bovenop zit een mat van Whisper White cardstock van 6,5 cm bij 7,5 cm.

Op een stuk restant Whisper White cardstock heb ik de bloemen en blaadjes gestempeld in de verschillende kleuren (Coastal Cabana, Flirty Flamingo, Daffodil Delight, Melon Mambo, Lemon Lime Twist, Pumpkin Pie, Balmy Blue, Old Olive, Pacific Point, Mango Melody, Berry Burst), maar dit kun je net zo gek maken als je zelf wilt. Daarna heb ik ze uitgestanst en ben ik even een tijdje gaan puzzelen hoe ik ze op de kaart wilde hebben. Ik heb alles rechtstreeks op de kaart geplakt, behalve de bloemetjes. Hiervoor heb ik Stampin' Dimensionals gebruikt.  Als laatste heb er ook nog een paar Basic Adhesive-Backed Sequins erop geplakt.

Ik hoop dat mijn vriendin er heel blij mee is. Heb jij nu ook een kaartje voorbij zien komen die je heel graag aan iemand zou willen sturen? Of heb je gewoon een kaartje nodig en vind je het leuk als ik er eentje voor je maak? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik maak deze heel graag voor je. Ik maak trouwens ook leuke giftboxjes en andere kadootjes. Dus geef gewoon aan wat je wilt, dan komen we er samen vast wel uit.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Coastal Cabana Classic Stampin' Pad
Coastal Cabana Classic Stampin' Pad
[131175]
€ 6,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten