woensdag 10 april 2019

Stampin' Up! Gefeliciteerd!

Dag 10 van de #stamperschallenge is een verjaardagskaart. Dit is denk het type kaart wat ik het meeste maak. En niet alleen omdat ik deze graag maak, maar zeker ook omdat ik er een heleboel verstuur gedurende een jaar. Verstuur jij nog wel eens een verjaardagskaart? Nou ik wel en weet je waarom? Omdat ik het zelf ook altijd heel erg leuk vind om een kaart in de brievenbus te vinden en helemaal als het een kaart is die met liefde gemaakt is of met liefde uitgezocht. Dit voel je meteen.

Deze verjaardagskaart heb ik gemaakt, omdat ik de tekst gewoonweg geweldig vind. Life's too short to say no to cake!!!! Ja toch?

Stampin' Up! Amazing Life

Voor deze kaart heb ik een basiskaart van Whisper White cardstock gemaakt van 21 cm bij 14,5 cm, gerild op 10,5 cm en dubbelgevouwen. Hierop heb ik een mat van Balmy Blue cardstock geplakt, maar eerst heb ik de cardstock door de Big Shot gehaald met de Tufted Dynamic Impressions Embossing Folder. Op de foto hieronder kun je het wat beter zien.

Stampin' Up! Amazing Life

Is de achtergrond niet prachtig? Hierop heb ik een stuk Night of Navy cardstock geplakt welke ik heb gestanst met de Rectangle Stitched Framelits Dies. Op een stukje Whisper White cardstock heb ik de tekst gestempeld met Memento Black inkt en ook dit heb ik uitgestanst met Rectangle Stitched Framelits Dies.

De bloemetjes en de taarten heb ik ook stempeld met de Memento Black en daarna heb ik deze ingekleurd met de Stampin' Blends combopacks in de kleuren Old Olive en Night of Navy. Dit kaartje heeft niet veel poespas, maar juist daarom vind ik hem ontzettend leuk geworden.

Heb jij vragen over de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt voor deze kaart? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Uiteraard kun je hier ook terecht als je een bestelling wilt plaatsen.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten