woensdag 29 mei 2019

Stampin' Up! Alternatief met de Hugs from Shelli Paper Pumpkin

Vorige week heb ik samen met jullie op mijn Facebook pagina mijn Hugs from Shelli Paper Pumpkin kit unboxed. Zoals jullie zelf hebben kunnen zien is deze box echt geweldig. Vorige week heb ik de kaartjes gemaakt zoals ze in de beschrijving stonden, maar deze week ben ik met de stempelset aan de gang gemaakt en heb ik onder andere dit kaartje gemaakt!

Stampin' Up! Hugs from Shelli Paper Pumpkin

Voor deze kaart heb ik een Notecard genomen en hierop heb ik met Daffodil Delight inkt de spetters van de stempelset uit de kit gestempeld als achtergrond. Daarna heb ik er een 2" cirkel op geplakt met de tekst "hugs for you" ook uit de stempelset. Als laatste heb ik een stuk Watercolor papier genomen en hierop heb ik met Brusho gewerkt. Nadat alles opgedroogd was, heb ik de veren gestempeld met memento black inkt en daarna heb ik ze uitgeknipt en op de kaart geplakt. Om het geheel en beetje extra te versieren heb ik de gingham gala adhesive-backed sequins gebruikt in dezelfde Daffodil Delight kleur.

Stampin' Up! Hugs from Shelli Paper Pumpkin

Om de veren toch nog iets extra's te geven, heb ik ze nog wat extra ingekleurd met de Clear Wink of Stella. En zo heb je heel eenvoudig een kaartje gemaakt.

Ik wilde je graag laten zien, dat als je alle materialen uit de Paper Pumpkin gebruikt hebt je altijd nog de stempelset over hebt. Met deze set kun je nog zoveel prachtige kaarten en projecten maken! De ideëen zijn oneindig.

Wil jij nu ook nog graag de Paper Pumpkin bestellen? Dat kan! Hij kost € 26,= exclusief verzendkosten en is t/m 31 mei nog verkrijgbaar of zolang de voorraad strekt. In deze kit zitten alle materialen voor 12 kaarten met envelop, maar zoals je kunt zien, kun je met de stempelset nog veel meer!

Wil je nog een keertje zien wat er precies in de kit zit? Klik dan op onderstaand filmpje.


Nog een paar dagen en dan start de nieuwe jaarcatalogus! Wil jij een catalogus ontvangen? Dat kan! Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je er graag eentje toe. Het enige wat ik vraag is een vergoeding van de verzendkosten. Deze verzendkosten ontvang je van mij terug als je een bestelling plaatst.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten