woensdag 8 mei 2019

Stampin' Up! Bloom by Bloom

Deze maand neem ik afscheid van een aantal favoriete sets die niet meer terug zullen komen in de nieuwe jaarcatalogus! Deze week wil ik graag de Bloom by Bloom stempelset en de daarbij behorende Hapiness Blooms Designer Series Paper in de hoofdrol zetten.

Het kaartje van vandaag valt wat mij betreft echt onder de #simplestamping. En door het gebruik van verschillende kleuren op basis van het DSP ontstaan er ook twee hele andere kaartjes.

Dit is het eerste kaartje.

Stampin' Up! Bloom by Bloom, Hapiness Blooms DSP, #simplestamping

Om de kleurencombinatie te bepalen ben ik uitgegaan van de kleuren die in het prachtige Happiness Blooms Designer Series Paper zit en dat zijn Night of Navy (donkerblauw), Lovely Lipstick (donkerroze), Pineapple Punch (geel), Calypso Coral (koraal kleur) en Call me Clover (groen).

Als basis heb ik Whisper White cardstock gebruikt en hierop heb ik een mat van Lovely Lipstick cardstock geplakt. Daarop zit weer een mat van Whisper White en hierop heb ik de bloemen in Lovely Lipstick gestempeld en de stelen in Call me Clover. De tekst uit de Nederlanse stempelset Voorjaarswensen heb ik gestempeld met Night of Navy inkt. Als laatste heb ik er een strookje Hapiness Blooms Designer Series Paper op geplakt en hierin komen alle kleuren terug.

De andere variatie van praktisch dezelfde kaart is deze.

Stampin' Up! Bloom by Bloom, Hapiness Blooms DSP, #simplestamping

Voor deze kaart heb ik mij weer laten leiden door het strookje DSP. De mat is van Call me Clover cardstock en de bloemen heb ik gestempeld met Call me Clover en Calypso Coral inkt (door de Calypso Coral eerst een keer af te stempelen is de bloem wat lichter geworden). De tekst komt ook uit de Nederlandse stempelset Voorjaarswensen.

Zo zie je maar dat je twee dezelfde kaartjes kunt maken, terwijl ze door de verschillende kleur keuze ook weer heel anders zijn. En dat vind ik zo bijzonder aan Stampin' Up! Beide kaartjes zijn gemaakt op basis van het DSP.

Het Happiness Blooms Designer Series Paper en de Bloom by Bloom stempelset gaan ons helaas verlaten. Wil jij nog heerlijk aan de slag met deze prachtige Stampin' Up! producten? Wees er dan snel bij, want ze zijn nog tot en met 3 juni a.s. verkrijgbaar of zolang de voorraad strekt. Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten