donderdag 23 mei 2019

Stampin' Up! Een doosje op maat - YCCI kit mei 2019

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de YCCI kit van mei. De linker foto geeft het pakketje weer van de maand mei. Op de rechter foto staan de algemene en extra materialen uit de kit:

 

Met dit pakketje heb ik een verpakking op maat gemaakt voor een miniverpakking van een douchegel. Omdat ik jullie wil laten zien hoe super makkelijk het is om te maken, heb ik er een YouTube filmpje gemaakt.



Je maakt het doosje als volgt:

  • neem een stuk cardstock van 13 cm bij 15 cm 
  • Ril met de lange zijde boven op 2 cm
  • Draai het cardstock en ril op 2 cm, 6cm, 8 cm en 12 cm. 
  • Vouw de rillijnen en knip de flapjes in zodat je het "doosje" in elkaar kunt zetten
  • Na het plakken van het doosje, plak je een stukje dsp van 3,5 cm bij 8,5 cm op de voorkant van het doosje. 
  • Het doosje heb ik gesloten met een clip, maar je kunt hier ook een knijpertje of een stukje lint voor gebruiken. 
  • Versier de voorkant naar eigen inzicht. Ik heb zelf hiervoor de 1 1/8" en de  1 3/8" scalloped punch gebruikt. 
Vorige maand heb ik ook een unboxing gedaan van de You Can Create It kit. Heb je deze nog niet gezien? Klik dan hieronder.


De YCCI kit heb ik aangeschaft via mijn upline Hélène den Breejen. Wil je hier meer informatie over, ga dan naar haar website door hier te klikken. 

De producten die ik gebruikt heb, zijn van Stampin' Up! en kun je ook via mij bestellen. Heb je hier vragen over, stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!

/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten