woensdag 22 mei 2019

Stampin' Up! Triple Easle card - funfold

Afgelopen maandag werd er in de Lovely Stampers Team een SOL (Stamp OnLine) gehouden onder leiding van mijn teamgenootje Masjenka. Zij had een filmpje gezien van Wow Nola Creations en aan de hand van Masjenka's aanwijzingen hebben wij een geweldige Triple Easle Card gemaakt.

Nu wil het toeval dat ik het filmpje zelf ook al gezien had en dat ik van het weekend dit kaartje al gemaakt had voor Frank (de vriend van Marit) zijn verjaardag. Grappig he!

Stampin' Up! Classic Garage Suite

Dit is de kaart als hij helemaal dichtgevouwen is. Hij lijkt op deze foto vrij groot, maar hij past gewoon in een envelop. Is dat niet geweldig?

Voor dit kaartje heb ik de Classic Garage Suite gebruikt. Op een basis van Basic Grey cardstock heb ik het Classic Garage Designer Series Paper gebruikt. Ook heb ik gebruik gemaakt van de Geared Up Garage stempelset en de Garage Gears Thinlits Dies. Als je de kaart één voor één overeind zet, dan zie je eerst dit.

Stampin' Up! Classic Garage Suite

daarna dit........

Stampin' Up! Classic Garage Suite

En dit is het eindresultaat:

Stampin' Up! Classic Garage Suite

Ik ben echt super trots op het eindresultaat en ik weet inmiddels dat Frank hem ook heel leuk vind. Ik heb ook bewust voor deze Suite gekozen, want Frank is namelijk 18 geworden (zoals je kunt zien) en mag nu eindelijk zonder begeleiding zelf autorijden.

De kaart van de SOL is precies hetzelfde model, maar zal er heel anders uitzien. Ik heb hiervoor nieuw Designer Series Paper gebruikt en het eindresultaat zal ik binnenkort op mijn blog zetten. Wil je deze kaart nu zelf ook een keertje namaken? Ga dan op YouTube naar Wow Nola Creations en daar vind je een tutorial.

De Geared Up Garage bundle (de stempelset en de thinlits dies) kun je t/m 3 juni a.s. nog bestellen met een extra bundelkorting van 10%. Vanaf 4 juni zijn de Geared Up Garage stempelset en de Garage Gears Thinlits Dies nog wel verkrijgbaar, maar dan allebei apart en dus zonder de extra korting. Het Classic Garage Designer Series Paper gaat ons helemaal verlaten en dit DSP is nog verkrijgbaar zolang de voorraad strekt maar uiterlijk t/m 3 juni.

Wil jij nog gebruik maken van de bundelkorting en/of wil je het DSP bestellen? Stuur mij dan nu een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. Als je nu bij mij bestelt, zal ik je ook de nieuwe jaarcatalogus toesturen. Wil je de nieuwe catalogus wel ontvangen, maar wil je (nog) geen bestelling doen? Dan stuur ik je er uiteraard ook graag eentje toe. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten.

Heel veel stempelplezier!



Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten