maandag 20 mei 2019

Stampin' Up! Bird Ballad Suite

Vandaag wil ik jullie heel graag een paar geweldige producten uit de nieuwe jaarscatalogus laten zien. De producten komen uit de prachtige Bird Ballad Suite. Ik heb de set nog niet zo heel lang in huis, maar het is nu al een favoriet.

In de eerste week van mei zag ik een YouTube Tutorial voorbij komen van mijn upline Hélène den Breejen. Zij heeft toen een tutorial gegeven van een cadeaukaart voor moederdag. Toen ik dit filmpje had gekeken wist ik meteen dat ik deze kaart ook voor mijn eigen moeder wilde maken. Ik heb hiervoor de nieuwe Free as a Bird stempelset en de Bird Ballad Designer Series Paper.

Stampin' Up! Bird Ballad Suite

Voor de kaart zelf heb ik een basis genomen van Old Olive cardstock en hiermee heb ik volgens de instructies van Hélène deze kaart gemaakt. Als extra versiering op de voorkant, heb ik de vogel en de bloemetjes uit een stuk Bird Ballad Designer Series Paper geknipt en dit heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt.

Omdat de kaart nogal groot uitklapt, lukte het  mij niet om de kaart in zijn geheel op de foto te krijgen, maar ik hoop dat je toch een idee krijgt van hoe het er in zijn geheel uit ziet.

Stampin' Up! Bird Ballad Suite

Voor de binnenkant heb ik een ander dessin DSP gekozen en als hoofdkleur heb ik Petal Pink gebruikt. De "coin envelope" heb ik bestempeld met de Free as a Bird stempelset, maar ik had wel een klein denkfoutje gemaakt. Kun jij zien wat ik bedoel? Ik had die kant van de envelop bestempeld, maar ik was alleen vergeten dat het flapje er nog overheen zou komen als ik het in elkaar zou plakken. Ik had er wel stil bij gestaan om de het vogeltje hoog genoeg te stempelen, maar de rest...... Duh!!!

Op de onderste flap heb ik een pocket gemaakt en hierin heb ik twee tags gedaan. Eentje met de tekst "hou zoveel van jou" uit de Puur Natuur stempelset en de tekst "weet je wel hoe leuk je bent" uit de Bloemen zeggen meer stempelset. Allebei de teksten zijn zo toepasselijk voor mijn moeder.

Stampin' Up! Bird Ballad Suite

Als laatste had ik voor in de "coin envelope" een kaartje gemaakt en hierop heb de rij met vogeltjes gestempeld met Memento Black inkt. Daarna heb ik ze ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleuren Daffodil Delight, Crumbcake, Old Olive en Calypso Coral. Het is echt super makkelijk om dit in te kleuren!

Wil je zelf de tutorial van Hélène bekijken? Klik dan op onderstaande link om naar haar YouTube filmpje te gaan.


Ben jij ook nieuwsgierig naar de nieuwe jaarcatalogus? Ik wil je er graag eentje toesturen. Het enige wat ik hiervoor vraag, is een vergoeding van de verzendkosten. Doe je bij mij een bestelling (of heb je een bestelling bij mij gedaan het afgelopen half jaar) dan krijg je er gratis een toegestuurd. Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten