maandag 6 mei 2019

Stampin' Up! Een kaart speciaal voor jou!

Als je een kaart voor iemand maakt, hoe ga jij dan te werk? Maak je gewoon een kaart waar je zin in hebt of zorg je ervoor dat de kaart aan een aantal favorieten van de ontvanger voldoet?

Ik hou eigenlijk een beetje rekening met allebei eerlijk gezegd (tenzij ik natuurlijk een kaart in opdracht maak, want dan is de kaart volledig gemaakt naar de "eisen" van de opdrachtgever). Voor de speciale ontvangster van vandaag wilde ik heel graag aan de gang met de stempelset Incredible Like You. Deze set ik zo veelzijdig, dat je er echt een heleboel verschillende soorten kaarten mee kunt maken. Voor de kleur heb ik mij laten leiden door de voorkeuren van de ontvangster van de kaart. Zij is een hele goede bekende en ze komt regelmatig naar mijn workshops. Daar is mij opgevallen, dat ze heel graag geel (in welke vorm dan ook) gebruikt, dus deze keuze lag echt voor de hand.

Dit is de kaart geworden.

Stampin' Up! Incredible Like You

De basiskaart heb ik gemaakt van So Saffron cardstock (21 cm bij 14,5 cm gerild op 10,5 cm en dubbelgevouwen). Daar bovenop heb ik een mat van Whisper White cardstock gebruikt van 14 cm bij 10 cm en deze heb ik met de streepjes stempel uit de Incredible Like You set gestempeld met So Saffron inkt.

Daar weer bovenop heb ik een strook Whisper White genomen en daar heb ik de tekst op gestempeld. Hoe hoog de strook precies is, ben ik vergeten na te meten, maar ik gok dat het zo'n 6 cm zal zijn. Hieronder heb ik een strookje Crushed Curry cardstock geplakt nadat ik hem geponst heb met de Decorative Ribbon Border Punch. De tekst "vandaag is er een jarig & dat ben jij Hoera" komt uit de Nederlandse stempelset voorjaarswensen.

Stampin' Up! Incredible Like You

De bloemen uit de stempelset heb ik op een restant stukje Whisper White cardstock gestempeld met So Saffron en de blaadjes met Old Olive. Beiden zijn een two-step stempel. De bloemen het ik eerst uitgeknipt en met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt. De twee houten embellishments had ik nog over van de Sale-A-Bration. Deze heb ik eerst in de Old Olive inkt gelegd, voordat ik ze op de kaart plaatste. 

Ik ben echt super blij met het eindresultaat en ik weet inmiddels dat de ontvangster er ook heel blij mee is. Dit vind ik zo leuk om te horen, want elke verjaardagskaart maak je toch met de bedoeling om een glimlach op iemands gezicht te toveren. Want zeg nu zelf.... echte post is zoveel leuker.

Jeetje wat zal ik deze stempelset gaan missen zeg. Ik ben er nog lang niet mee uitgespeeld en waarschijnlijk zullen er deze maand nog wel een paar kaarten met deze set voorbij komen. Vind jij deze set nu ook zo geweldig? Wacht dan niet te lang met bestellen, want na 3 juni a.s. is deze set niet meer verkrijgbaar. Tot en met 3 juni is de set nog wel verkrijgbaar maar alleen zolang de voorraad strekt. 

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten